2013年9月9日星期一

曼谷華欣開心之旅 DAY - 6

終於寫到最後一日喇
通常, 最後一日, 都冇乜好寫, 哈哈

最後0既一日, 我地0既行程並唔多
朝早嘆一嘆酒店0既泳池, 下午番到曼谷翟度翟瘋狂SHOPPING 
就係咁簡單

好, 去相

黎到第三日, 先去嘆酒店




其實我地間酒店都幾靚0架


 有成兩個泳池任你玩添


環境都幾唔錯0架



唔知係咪成日俾爸爸浸親, 攪到有童年陰影呢
魚仔今日唔太肯玩水呀.....


 相反, 哥哥就玩得好開心喇


 
 
非常纏綿0既兩父子

 酒店盡頭,仲有個沙灘添



水清沙幼, 兩父子玩到樂而忘返, 
仲執左好多好靚0既貝殼返黎添


 玩完酒店, 我地又要趕番曼谷喇


呢程車要成三個鐘頭,
大家都訓得好爽, 冇人扭計

表姐真係爆好訓.....

 終於到逹熱辣辣0既翟度翟......
 

為食鴻仔立即忍唔住要消暑消暑


 翟度翟真係好大, 好多野SHOP
不過....亦都真係好鬼好鬼熱....



 由於時間緊逼, 我地只係行左兩個鐘0者


呢兩個鐘, 細佬坐足全程車仔無扭計
秘訣????
嘩, 咪講笑, 我地真係用左數以百萬噸0既食物, 先制服到佢咋!!!!
 


終於, 要走喇



 BYE BEY 喇, 泰國
我地一定會再黎0架


哈, 一上到機.....婆婆就狂訓狂訓再狂訓喇 
個樣係咪超爆趣呢, 哈哈????


 今次旅程大滿足, 開心開心
希望....快D又可以出國就好喇


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!

5 則留言:

  1. 第一張Gill 仔同魚仔O既合照超正
    巧SWEET 呀~^O^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬個樣直情好似俾我強姦梗, 好攪笑

      刪除
  2. 你last個日仲有時間去翟道翟,你坐幾點機回港?
    離開華欣幾點?
    我正煩惱中.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經忘記左坐幾多點機喇, 太耐之前0既事啦.....
      不過就記得翟道翟唔係行左好耐, 可能只係個半鐘左右

      刪除