2013年11月18日星期一

興KIMMY姐姐相聚一刻

真係超級勁爆唔開心呀
呢幾日, 天氣又開始變得乾燥起黎喇
哥哥0既濕疹勁起.......見都都覺得好傷心......
唉..... 究竟.....究竟濕疹點樣先可以放過朗朗0架.....

成對腳體無完膚



昨晚 RR 下醒左, 喊左一輪.....
好傷傷心呀.....


唔開心野, 唔提咁多
講番上上個星期, 我最好0既只尾 Kimmy 姐姐到訪
又好一陣子沒有見面喇....
小聚半天, 已足夠讓我開心了一整個月
唔係講得誇張0架, 我呢0的小小師拉仔
住又住得遠, 生活又枯燥無味
有朋友過黎探我, 梗係十級咁開心啦!!!

哈, Kimmy 姐姐最近遠走英倫
為我地家帶來小小手信
多謝多謝, 我地唔客氣啦!!!

好, 去相
睇下朗朗幾咁唔客氣

古靈精怪朗朗豬



Kimmy 姐姐本來想同兩隻仔影下相
點知, 一個要逃走, 一個要俏皮
攪到姐姐個樣超尷尬, 哈哈


呵, 終於迫到哥哥現真身喇



一齊玩玩玩


六點夠鐘, 的左細佬豬上床



我地黎料喇, 哈哈


WOW...... 古古力呀......
而家望番都想流口水呀.....


大愛呢架倫敦巴士, 實在好精緻


哈, 朗朗真係唔客氣喇


收糖又收朱古力0既佢 
成晚都勁勁勁雀躍, 我差少少以為佢台慶羸大奬添呀


又難怪佢0既, 十年不逢一潤
難得有得食古古力, 梗係爆開心喇


睇下佢對眼!!!!
含情脈脈, 含苞待放咁望住盒朱古力咁..... 
真係頂佢唔多順.....


就係咁, 呢一整晚
哥哥對眼, 就淨係識得聚焦0係盒朱古力度啦


完全冇放阿媽, Kimmy 姐姐0係眼內....
真係俾呢個為食仔激死左.....


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 




8 則留言:

  1. 我有個同學仔媽媽送左支馬油比我地用呀,真係幾work喎,日日搽,悠悠既濕疹都好左好多呢..你有無試過呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實試梗你上次介紹我0個隻艾草沖涼
      覺得ok 0架, 不過呢幾日可能天氣真係太乾喇, 所以好嚴重

      刪除
    2. 佢仲有啲精油,天氣太乾可以搵佢配,最好係佢可以過數郵寄..,岩晒你地鄉下地方..哈哈...

      刪除
  2. 你有冇試過 oilatum? 秋冬天用都轉用佢同大頭妹同小丸子沖涼架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻ok咩? 我未試過呀.....
      但你0的女都有濕疹0架咩???

      刪除
  3. 哥哥d 濕疹無陰公,試下俾對長襪佢著等佢唔好抓癢~~我家Cute仔都試過

    回覆刪除