2014年1月22日星期三

鴻仔大恐慌

大家好, 我係鴻仔!

"下.....下.....下.....下......下......唔係啊???"
我已經按奈不住自己的情緒!!!
好沉重!
安慰我吧!

件事係咁!
近期, 我有意無意都會聽到gill仔同朋友仔交談一D事情!
平時的我, 我又唔八掛個性格又唔八婆仔, 
女人仔傾計我又點會在意佢地講乜!
今次我真係要"樹"起隻耳仔細聽每一個字!

朋友"湊兩個會唔會好辛苦?"
GILL仔"唔會啊! 我好鐘意佢地兩個! 如果可以的話我想生多一個,
三個小朋友一齊成長係一件好開心的事!"

在旁的我真係嚇到我一額汗!
生多一個......天啊......oh........

返到屋企, 我同GILL仔講"就算你買晒所有最頂級鏡頭比我都唔會引誘到我生多一個!"
GILL仔"我知....你又點會生多一個呢!!!"


誠意推介大家睇呢條片,
真係好爆笑!
歌詞每一個字係我的心聲!
1975年家計會宣傳片
兩個就夠晒數


片中幾位主角都舉起兩隻手指, 示意兩個就夠晒數,
歌詞提到
無謂追  無謂追
生女也好  生仔也好

成隻歌我鐘意呢句歌詞
"追得到也未必好, 追唔到呢就生壞肚"

由呢一刻開始, 我決定喺屋企以洗腦式播放呢隻歌,
務求將gill仔洗腦!

最估唔到就係1975年的歌, 
唻到2014我地家中仍然會熱播!

見到以下呢個場面,
我接受唔到!
無言....



歌....我會默默地播!!!
仔....gill會默默地諗!!!

兩個就夠晒數


 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


10 則留言:

  1. 哈哈!! 可能講下姐, 你不用太擔心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係講下0架咋, 不過佢反應超超超大囉, 笑死我

      刪除
  2. hehehehe...其實我都覺得 3個好開心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇....不過算喇
      真係養唔起呀..... 諗下算喇.....

      刪除
  3. 回覆
    1. 你意思首歌???
      超正, 我地日日熱播中....哈哈

      刪除
  4. 爸爸冷靜,唔好咁緊張。

    回覆刪除
  5. 3個會好開心, 不過o係今時今日o既香港對父母o黎講係太辛苦!

    回覆刪除