2014年1月3日星期五

香港貿發局香港玩具展香港嬰兒用品展

首先感謝香港貿發局推廣專員邀請我地出席香港玩具展, 
香港嬰兒用品展, 香港國際文具展新聞發布會!
可以先睹為快最新最潮的玩具



由香港貿易發展局主辦並於香港會議展覽中心舉行
一連四日, 
2014年1月6日至2014年1月9日, 2600家供應商展示新產品
,規模冠絕亞洲,全球排名第二。踏入40年!


香港貿發局香港玩具展是買家不容錯過的業界盛事,
歷史悠久,聲譽昭著,來自全球各地的玩具製造商將雲集其中,推廣最新設計及產品。




 發布會過後, 香港國際文具展會展示新產品,
絶對係業內人士必去的展覽!


多功能背包



每一張膠紙貼左之後, 都會好方便撕番出唻, 大家可見到膠紙上有一個摺口!


至於玩具展方面, 又點少得而家時下潮流之電子化玩具, 
結合I-PHONE OR I-POD可以放落RABBIT度, 可以比即時反應同做出唔同的表情















用體温感應BB, 哄BB瞓覺!






又點少得電子I-PAD結合傳統玩具, 大玩3D
















這種科技我超BUY! BB有VV有POOPOO都會知道, 有個感應器夾住尿片




真係令我大開眼界, 
玩具的創意性同趣味性簡直係一絶,
由於玩具種類繁多,


詳情可以參考這個網站




 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


2 則留言: