2014年7月11日星期五

星馬LEGOLAND爆開心之旅- DAY 3上

一覺訓醒, 大家都好醒神
legoland 張床, 間房真係神級咁c服
我地五小口0係酒店嘆完早餐
就浩浩蕩蕩, 準時十點, 殺入legoland 主題公園....

好, 去相


legoland 酒店0既早餐有好多選擇

不過, 好可惜, 食物質素只係一般
唯有食下水果, 牛油查下面包



yeah, 入場鳥
今日天氣好好
勁曬, 勁熱
真係要做足防曬先好入場呢....



提提有興趣入legoland 0既朋友
如果大家有玩具反斗城張星咭
再去呢度print番張voucher出黎
就可以有七折啦
yeah, 係咪想話我好似最抵精明眼呢, 哈哈!!!
師拉仔係咁架喇.....


不過呢張voucher就一定要一日內玩晒theme park 同 water park, 會有小小趕!!!
所以真係強烈建議大家stay一晚0係legoland 酒店


行左冇耐, 就俾呢架火車吸引住
火車真係好靚, 好可愛
不過....一般黎講, 好睇總係唔好食....
0係馬來西亞遊車河, 三個字.....熱到嘔....


沿路經過呢個地方
真係amazing.......lego 竟然可以砌到雙子塔....





太誇張了吧......






唔知係咪廸士尼去得多, 開始厭悶定點呢....
去到legoland, 真係覺得周圍都好靚, 好有趣











勁多影相位, 啱晒我地一家






而且0的機動遊戲好啱玩




呢個救火英雄遊戲真係好funny







至於朗朗最鐘意呢, 就莫過於呢個賽車遊戲



玩左好幾十次
legoland 有樣好, 就係唔多人, 唔需要點排隊
排隊時, 亦冇人會打你尖







玩完車, 再玩船



呢度真係十級曝曬 



嚇死我冇命賠













theme park 除左有好多機動遊戲外
仲有好多好多個playground, 啱晒細佬玩









不過講到尾, 真係啱哥哥年紀玩多0的囉.....




有得睇, 細佬冇得玩
結果喊到爆







day 3玩完theme park, 再玩water park
真係太多相喇, 唯有待續.....




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

6 則留言:

  1. 雙子塔張相, 我睇左幾秒後都仲係覺得係真既, 再睇返d人仔先知係lego, 好勁呀~
    好想去, 我諗過1,2年我都會帶little k去, 因為.....我都好鐘意lego, hahah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好建議去呀, 不過我覺得真係四歲倒0既小朋友先啱玩0的囉

      刪除
  2. 你地唔係買package嗎? 樂園同waterpark入場票要去到再買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地全部野都係自己BOOK架
      LEGOLAND酒店你上去佢官方網訂就OK
      門票我地去到LEGOLAND 門口先買, 買左個ONE DAY PASS
      個PASS 包晒WATER PARK 同 THEME PARK
      記得用玩具反斗城張星咭喎, 有七折架

      刪除
    2. 你地坐邊間航空公司?

      刪除
    3. 我地坐國泰, 其實新加坡好多機去架, 而且好多時都做特價
      不過LEGOLAND酒店記得要早一至兩個月BOOK定
      因為長FULL 架, 太遲BOOK, 好多時都會BOOK唔到架

      刪除