2014年7月19日星期六

星馬LEGOLAND爆開心之旅- DAY 5

仲記得, 朗朗歲半時, 我地曾經黎過一次新加坡
雖然, 事隔都只不過係兩,三年間
但係, 新加坡0既轉變, 已經好大喇....
淨係聖淘沙, 已經多左個 S.E.A Aquarium 同埋 兒童水上樂園 Port of Lost Wonder
舊地重遊, 初時以為會好悶
結果新加坡, 卻讓我們滿有驚喜
呢個旅程十級咁開心!!!



yeah!!!去相!!!

day 5 我地去左兩個地方
聖淘沙 + Gardens by the way


今次入聖淘沙
冇打算入環球影城, 亦冇諗過要入S.E.A Aquarium


只係諗住周圍行下, 同埋去Port of Lost Wonder


三年前黎過呢個靚靚公園
當時, 朗朗仲係好後生


兩年後, 從遊舊地
心情卻好忐忑.....
感覺時日太快..... 


無知的小孩一晚長大



呵, 有冇發現魚仔著住泳衣呢.....



並唔係佢急不及待要玩水
而係, 佢賴尿賴爆片


我又係衰0既, 竟然冇為佢帶多套衫
攪到佢著住泳衣周街走, 好醜好醜!!!!


話咁快, 就到達Port of Lost Wonder


呢樹只係收小朋友入場費
大人入 去係免費0架
冇限時間, 俾你任玩


雖然, 呢樹冇legoland 0既 water park 咁好玩
不過, 已經足夠讓小朋友玩到顛顛喪喪架喇.....


呢日, 爸爸陪玩
我就坐住同婆婆一齊嘆





結果.....爸爸喊打喊殺.....
話唔夠呢兩隻野玩....


爸爸已經玩到四肢無力
但兩子仍然電力不足, 玩極都唔願走










最後, 要硬生將佢地兩隻野捉住
爸爸先功德完滿
哈哈....辛苦晒你喇, 鴻仔!!!!


玩完水激餓
將 pizza 分屍


鏡頭一轉
我地好快就去左另一個景點
傳說中熱到九彩的 gardens by the way


離遠睇, 霸氣十足
熱力亦相當逼人


周圍都真係幾熱下架
不過一上到空中步道, 就好涼快喇


呢度可以一覽新加坡0既風景
不過, 有小小畏高0既我, 真係好驚囉
因為沿路都feel到條步道0係樹搖下搖下.....
我一路行, 一路腳仔震呀!!!


呵呵, 細佬依然冇褲著


好似著住條連身裙咁, 真係好搞笑.....









行完空中步道
我地就去gardens by the way 裡面0既兒童樂園玩


新加坡0的公園同香港好唔一樣
好多呢類緞練身體0既設施









好鐘意玩呢個繩網, 太好玩啦!


又一個嬉水池
可惜爸爸已經宣布投行
唔願再同兩隻甩繩馬騮玩水鳥




day 5 完



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

4 則留言:

  1. I like your blog very much! :) Day 5 驚心動魄之旅lei ???

    回覆刪除
  2. 道道都有水玩咁得意o既~

    回覆刪除
  3. 係呀!所有真的要日日帶泳衣出街!

    回覆刪除