2014年7月15日星期二

星馬LEGOLAND爆開心之旅- DAY 4

玩完兩日Legoland
係時候要同佢Say goodbye 啦....
兩隻仔真係超唔捨得....
一路走, 就一路0係樹喃喃自語
bye bye....下年我地會再黎架...
bye bye......我會掛住你架........
bye bye....我好唔捨得你呀.......
bye bye...你唔好走得唔得呀....
真係俾佢地笑死!!!!

呢日0既行程好簡單
由馬來西亞番去新加坡
將行李放好, 就出發去科學館


好, 去相

要走喇.....legoland...
兩年之後約定你


由馬來西亞番新加坡呢程, 真係一0的都唔容易
因為時間唔就, 我地再唔能夠坐WTS travel bus
要用好轉折0既方法, 搭巴士番去
嘩, 拖兒帶女咁, 一路都轉車轉車再轉車, 你都咪話唔辛苦呀!!!


好不容易, 終於到逹終點
忍唔住, 要食碟雞飯定一定驚.....


今日景點- KidsSTOP
KidsSTOP是為18個月至8歲的兒童而設的科學中心


想當初, 我見朋友0係 FB add 左一個叫 YourSingapore的專頁
就CLICK入去睇下啦。。。
點知,原來佢係專門介紹新加坡最新景點的


後來,睇到KidsSTOP呢個地方
覺得都幾適合朗朗同魚仔
於是,就決定要黎呢樹蒲一蒲啦!!!


呢度可以玩角色扮演遊戲
不過就冇工作人員guide住
而係要爸爸媽媽帶住小朋友黎玩







呢個我覺得都幾有趣
讓小朋友一齊考古
一齊0係沙堆樹搵番0的恐龍化骨





哈,當然
細佬豬就只係0係樹玩沙
乜都唔知啦!!!


朗朗最鐘意玩呢個
去超市買餸


然後扮收銀員


平時去超市見到0的收銀EE不斷0都
今次終於可以一嚐0都機0既滋味喇!!!



又轉個頭
兩隻仔搖身一變
就變左個廚師





整PIZZA整得有板有眼




嘩,話咁快
就成枱都係美食


救命,竟然叫我食晒佢。。。。。


呢個醫生小玩意都幾有教育意義


小朋友可以認識到身體裡面各樣器官


不過有小小恐怖!!!


突然,見到呢棚牙
終於可以教哥哥正確0既擦牙方法啦




最後,扮埋bob the builder


開心屎哥哥哦!!!


呵,我自己都幾鐘意呢度
至少可以嘆住冷氣,陪阿仔佢地玩呀嘛。。。
新加坡太熱喇,呢0的地方真係堅正哦!!!


最衰冇帶泳衣喇
臨走,0係科學館門口,對仔見到呢個嬉水池,望到唔捨得走呀!
新加坡真係度度都有嬉水池。。。。
下次去時,一定要日日帶泳衣出街至得!



DAY 4完



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


7 則留言:

  1. 我定左日子出年2月去singapore, 呢個kidsstop係近邊個MRT ?
    係咪同科學館好近, 可以玩晒2樣?
    買票係响門外定其它地方買?
    你覺得預計可以玩幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個KIDSSTOP 度度都唔近, 最近就係馬來西亞新山
      所以建議你去新山前, 戓新山後可以去
      我地玩左兩個零鐘, 不過如果你地玩埋門口個嬉水池, 應該唔止
      門票0係門口買就可以啦, 呢度其實係新加坡科學館黎架

      刪除
  2. 你地係咪回程去?
    咁咪拖住d行李去囉?

    咁你地搭咩車?

    入塲費,小朋友係咪要佰幾蚊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地後黎先知原來近新山, 所以好笨地, 坐車去左酒店, 再坐的士過去! 如果係我呢, 我會選擇第一日stay singapore, 第二, 三日去新山, 然後第四, 五日番返去星加坡! 0係新加坡第一, 四, 五日住同一家酒店, 去新山時, 將大部份行李放在新加坡酒店寄存! 咁回程時, 就唔需要拎咁多野, 直接由新山去kidsstop!!!
      kidsstop 地理位置有0的衰, 唔搭的士, 會有0的麻煩
      入場費我就忘記喇, 你上番佢個網站睇啦!

      刪除
  3. 我就煩緊行李問題
    我book好晒酒店
    頭兩晚住新加坡,後兩晚住Legoland
    kidsstop 附近有無野食?

    你地係咪大多時間出入搭的士?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇情況啦, 有0的地方好似kidsstop 同 zoo 咁, 地鐵根本唔到, 一定要坐的士架....
      咁快book 好晒酒店拿!!!, oh.....咁你最尾0個日由新山去新加坡機場, 你唔怕時間難預咩..... 好勇呀你!!!

      刪除
    2. kidsstop 0個度好似係有間 mc 記架, 不過我唔肯定......
      總之就係方圓數百里內, 都係冇shopping mall, 比較隔涉

      刪除