2014年7月13日星期日

星馬LEGOLAND爆開心之旅- DAY 3下

雖然Theme park 0個邊真係堅好玩
但係, 我們家卻鐘情 water park
兩隻仔直頭玩到唔願走, 開心到嘔....
仲話下年要再黎過添.....


好, 其他無謂野唔講
去相


yeah, 番酒店小休片刻
我地又出發鳥!!!



酒店行過 Water park 都只不過係5分鐘, 超方便呢 !!!


legoland 有樣野唔好
就係收得太早
theme park 同 water park兩邊都收18:00
一日玩晒兩邊,真係有0的趕 


一行到呢度,兩隻仔立即兩眼閃晒光


兩兄弟真係比我想像中0既還要大膽
完全無懼長長0既滑梯


尤其係細佬,大膽程度真係爆晒燈
因為條滑梯真係幾長下架。。。
初時,其實我係諗住抱住佢一齊滑落去,點知工作人員唔比
我心裡面諗,如果要佢一個人落,我又好會擔心
諗住放棄,叫佢唔好玩之際
工作人員竟然二話不說,就將細佬推左落去


點知,細佬居然驚都冇驚過
仲爆開心,笑到停唔到口
然後,玩完一次又一次,捉都捉唔住








哥哥好愛玩飄浮


一路浮,一路砌lego
真係好爽呢。。。





0的小朋友真係砌得好靚,好得意





開心兩婆孫












最後,上左大泳池游左陣水


  
三父子真係好溫馨。。。


兩位儍佬


細佬真係超儍豬
竟然好鐘意飲泳池水
真係俾佢激鬼死。。。


睇番0的相,都覺得好開心


兩年後,我要再黎過呢度
到時,細佬大0的,好多野都啱佢玩
實會開心屎佢0者






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

8 則留言:

  1. 真係玩得好開心喎!我想問你用咩相機?防水架?玩水影到咁多相真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用5D, 我地部機冇防水架, 所以要離好遠影

      刪除
  2. 我都打算細佬2歲到來玩下

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 多謝呀, 因為鴻仔係龍友, 所以有小小硏究

      刪除
  4. 咁鴻仔好多時都要顧住部相機唔落得水囉?
    我為左呢個trip, 專登買左部防水相機.

    我仲係度plan緊住一晚定二晚好, 新山呢邊你地淨係去legoland?有無去hello kitty land?
    又想去聖陶沙.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有去hello kitty land, 都幾啱小朋友玩, 係個大型PLAYHOUSE我覺得住兩日都OK 架! 帶住小朋友, 太趕好辛苦!

      刪除