2013年9月11日星期三

哥哥開學禮


轉眼間, 暑假已經完滿結束左喇...
9月1日開始
大家又要背住個大書包, 踏上番學之途

講下朗朗先
今年, 朗朗升班喇
再唔係PNC, 而家正式成為NC班0既一份子
早會時....見朗朗企0係兩歲班隔離,成個大師兄咁款
真的覺得.... 時間過得很快

今年朗朗大個仔喇
返學並沒有喊
感覺佢都幾享受校園生活添
呢排每日放學, 例必報導班上發生0既事情
 見佢咁開心..... 心裡面覺得..... 好采最後冇迫佢轉校0者, 哈哈




好, 去相


開學頭兩個星期係適應週, 每日番兩小時
K1 第一日番學, 媽媽可以陪上堂一日



有媽媽陪番學0既哥哥, SUPER 咁興奮


我地間學校, 其實好少人選擇轉校0架
所以, 同學們都熟口熟面
大部份小朋友都好快就能夠適應K1 0既生活了


雖然兩小口一整個暑假都冇見過一面, 但係仍然一見如故
0係校巴站喪跑喪叫 


 番到學校,  好似佢係主場咁, 0係度整色整水, 古靈精怪


雖然, 好多都係舊同學
但係,當中亦有唔少新面孔
今年, 因為有新同學0既加入, 朗朗再唔能夠同柏陽坐埋一齊


不過, 都好幸運架喇...
坐朗朗右邊0既, 仍然係青青同學
希望FRIEND底0既呢兩隻野, 唔好成日掛住傾計, 嘈住其他小朋友上堂喇


 0個日, 陪太子番學, 說實的, 真的很開心
可以完完全全咁體驗朗朗平時0既校園生活.....
唔.....我諗.... 下年朗朗K2, 我地就再冇呢個福利, 去陪番學喇


兩個鐘, 就咁完結


放學回歸
暫時並沒有功課, 仲係可以大玩特玩


不過, 下星期開始, 就要做功課
希望, 朗朗能夠OK喇.....
聞說, 功課呢樣野, 可以破壞親子關係的.....


希望, 學校唔會多功課到, 連玩0既時間都冇晒喇, 哈哈.....


 朗朗, 你要加油呀
願望, 你能好好享受三年0既幼稚園生涯喇


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....
同我地做個朋友仔啦!!!!




9 則留言:

  1. 「功課會破壞親子關係」,我忍唔住笑左出黎!
    不過唸真,又幾有道理

    我淨係同我仔做下填色練習就噴晒火!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 個個都咁講0架
      佢地話大0的默書個階段仲勞氣呀

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 喂喂...你個留言可唔可以整返唔洗驗証碼呀?個驗証碼好很難睇,我成日都要入兩三次先得...可惡 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識呀...... 真係覺得呢邊好難用呀.....
      我個仔0係出面讀書0架,嘩, 讀國際學校好貴0架, 點負擔得起喎!佢中文都未攪掂, 何來英文喎....哈哈

      刪除
  4. 大愛朗朗校服LOOK
    巧可愛呢~~~
    >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪到好似制服誘惑咁!!! 唔好口水THE THE 涕呀, 哈哈

      刪除