2013年9月10日星期二

旅行後的最近

旅行就去完喇
話咁快, 就要返番黎呢個現實0既世界

番黎之後, HEA 左一兩日
就正式開學了
由於, 我地並沒有為朗朗轉校
所以, 佢好快就適應過來了

呢兩個星期, 非常0既忙碌
一來, 要忙朗朗開學
二來, 要忙著搬家
說實的, yahoo blog 搬家至今,我仍然係未能習慣這新的家
遲下, 我會再搬多一次家
不過, 呢件事, 讓我容後再談吧

除左忙呢兩樣野之外
番到香港之後, 細佬佢, 就一直都病啦
星期日0既中午, 仲開始發起燒上黎添
呢兩日, 胃口又唔好
食藥又食到嘔
夜晚又訓得差, 一到兩三點, 佢就責醒狂喊
 真係慘慘慘呀....

希望, 細佬佢, 快小小可以好番
做番個健康0既小寶貝喇


好, 去相

番到黎頭兩日, 肥0都0都0既細佬豬都仲食得玩得0架

 最近, 細佬豬好鐘意筆筆筆
 

不過,當然就仲係未掂喇
 

開學初期0既哥哥, 仲係好輕鬆
不過, 聞說下個星期開始, 就要做功課喇.....
 

 睇下.....未曾病入膏肓時0既細佬, 個樣笑得幾咁燦爛


掉跳跳虎掉得佢幾咁開心


哥哥就負責執執執, 細佬就負責掉掉掉

 

跳跳虎就負責跳樓.....好好好可憐呢.....

 

0個幾日, 細佬都真係仲好生龍活虎0架


 不過, 今日就殘到屎左喇
 

都未試過見過佢病到咁攰0架


直頭訓足全日咁滯


醒左就狂喊........好似好辛苦咁0既樣哦.......


 真係擔心死我喇.....


雖然, 細佬豬不斷迫跳跳虎跳樓, 好似好變態咁


但跳到尾段, 細佬都好憐香惜玉0既, 識得錫番跳跳虎.....
GOOD JOB....哈哈



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!


6 則留言:

  1. 願主保守細路仔快啲痊愈啦!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 望就咁望喇, 佢再唔好番, 好快就會輪到我病0架喇....

      刪除
  2. 我走咗返Yahoo Blog寫啦, 寫到10月先算...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搬左喇, 直頭用都用唔番YAHOO BLOG.....
      家下連留言人地都留唔到

      刪除
  3. oh.....希望細佬仔快D 好返晒, 唔駛咁辛苦, 祝福魚仔, 天主保估^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日終於都冇發燒喇, 感恩感恩
      不過就仲係鼻水THE THE 涕囉....

      刪除