2013年9月8日星期日

曼谷華欣開心之旅-DAY 5 (下)

離開 Santorini Park後,
我們就向着華欣另一著名景點 - 情懷老街進發!!!

車開左唔係好耐, 就落雨喇...
而且, 愈落就愈大, 愈落就愈大 .......
正當我地唔知點算好之際, 竟然....就放晴喇...
實在太 lucky 喇.....

情懷老街, 係一個小小小小0既市集
裡面0既鋪頭, 全部都裝修得好古舊, 賣0既野亦都好old style
入到去呢個市集, 彷彿就好似番左70, 80年代咁

好, 去相

到逹現場




  

呢度都幾古色古香0架


 

表姐呢0的後生女, 仲係第一次見識呢類型0既老爺遊戲機咋

 

周圍都好有懷舊 feel , 包括相中0既呢位阿叔

 


 

呢架古董車真係好有型, 好得意哦!!!


見到身後0既糖果店, 就諗起細個時0的士多喇......


 朗朗大愛這架懷舊版篤篤

 


呢架都好英

 
 兩兄弟好攪笑


話咁快, 就玩完左呢個小景點 
再度起程, 下一站華欣火車站

華欣火車站係全泰國最古老0既火車站
擁有悠久的歷史,更有泰國最美的火車站之稱
好, 又去相


火車站唔係好大, 不過都幾靚


 車站雖然老, 但五臟俱全, 時至今日, 仍然運行梗0架
 

空無一人的售票處


等車0既人都唔多, 反而影相0既遊客就一籮籮
 



 努力飄浮中

 

 後面0個個Eddie 哥哥浮起, 都未見朗朗浮得起


 跳, 好努力, 好努力咁跳


 終於..... 有張掂喇....



 呢個旅程, 朗朗同Eddie哥哥熟左起黎 
兩個稱兄道弟,互叫對方做巴打.....
後黎, 仲影左張基味甚濃0既相黎留念添





呢0的地方真係勁啱魚仔


條友真係捉唔住0架..... 連哥哥都追到索晒氣呢....


 尾二0既一個景點
 的確有小小失望哦.....
 

事緣, 近年潮興遊水上市場
於是, 我地亦屎忽痕, 諗住遊遊啦
其實, 呢個新建0既水上市場, 真係好靚


至少, 唔會好似舊式水上市場咁污糟
不過..... 呢度似乎係啱啱起好冇耐
沒有太多0既市鋪, 直頭人都唔多隻
 

 成個場, 得我地一家人咋....


少遊十分鐘, 我地就閃人了


晚上, 我地去左cicada 週未夜市





呢個夜市, 有好多自家產品




 不過, 我地唔太識路.....
行左一陣, 以為個市集好細,食左餐飯就走喇












  



要睇衝上雲霄大結局喇.....
唔同大家講住, bye bye



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!





12 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,玩得好開心呀, 直頭唔想番黎添, 哈哈

      刪除
  2. 越睇你d 相越想去呢個地方, 你係咪睇旅遊書介紹架 ?
    租車個d 資料係响香港搞晒 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 華欣真係好值得去,係近年新興景點黎0架
      其實旅遊書介紹0既並唔多, 我當時都係0係YAHOO BLOG, 泰友營,台灣旅遊網-背包客棧度搵資料0架
      如果你地人唔多, 建議曼谷坐MINI VAN入華欣, 因為會平好多, 我地包車一日, 要成2300BAHT 0架.....
      如果真係要包車, 就搵呢間啦, MISS DENNAPA
      tel: (+66)081-9425615
      你包車前一晚打俾佢, 同佢傾行程就ok 喇, 不過記得講價呀, 因為佢地好海鮮價0架....

      刪除
  3. 朗朗媽,我部 iphone short咗,唔見咗你電話呢...搞到我上星期六入愉景灣都搵唔到你﹗諗住搵朗朗玩下嘛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有時間係 whatsapp hi我﹗麻煩晒﹗

      刪除
    2. whatsapp 左你喇
      我0個日其實都出左街, 下次入黎就搵我喇

      刪除
  4. 呢排忙緊攪新Blog, 終於都可以黎留返個言喇!!! 華欣Trip好正呀, 好多靚相睇~~~
    仲有呀~9月27-28我會入黎愉景灣2日1夜呀~你到時得唔得閒呀? 可以搵機會見下^^

    回覆刪除
  5. 其實Cicada好大嫁!我上次買左好多野!係一個幾唔錯既night market!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好傷心呀!我們上左篤篤三分鐘之後,就發現自己只是行左好小嘅部份!乜都買唔到!

      刪除
    2. 係呀, 因為其實旅遊書無咩點介紹華欣,所以無人知其實每個景點既實際情況....不過去華欣真係幾麻煩,成三個幾鐘車,想再去既衝動令人減卻....^____^

      刪除