2013年9月4日星期三

曼谷華欣開心之旅-DAY 4

hihi, 我係鴻仔!!!

 頭三日的曼谷旅程正式完結, 
跟入第四日我地要展開奇妙的華欣旅程!!!

未展開奇妙的旅程前, 
首先我地要展開漫長又悶爆的三個半鐘車程由曼谷入華欣!

由曼谷點入華欣?
我地選擇包車入華欣, 
其實仲有另一個方法, 就係去 bts victory monument, 
搭MINI VAN入華欣!

入到華欣,  第一時間當然係醫肚啦!

 

 premium outlet 食lunch






食飽飽, 立即去是日重點推介

Swiss Sheep Farm 


到處都係係影相位


Sheep farm顧名思義係個農埸, 
一家大細最啱去的地方











除左有動物睇之外, 仲有荔園式的機動遊戲




行行下唔見左細佬, 去左邊呢???

睇真D, 原來魚仔要同機械人.....機人合一
其實魚仔都幾貪玩, 人仔細細自己偷偷地上左機械人同人合體!!!






大家睇下D羊羊幾得意!!

仲可以入內餵羊羊食嘢, 簡真係大人同小朋友的大愛!







以下的圖片可能會令大家不安, 敬請大家注意!!!

羊踩羊的慘烈場面令我由細到大幻想羊羊超温純的形象完全破滅!!!

因應我見到當時的羊羊太熱情太踴躍同太肚餓啦, 
我同朗朗都一致認為唔好入去羊踩人, 人踩羊啦!!!

最後, 大家只要記住這張相, 就永遠可以繼續沉溺對羊羊的厚愛, 真係好得意啊!

睇下隻羊羊幾得意, 食到咪晒眼咁ge樣!

好奇的魚仔遇上白天鵝











點會咁爆趣.....
如童話一樣, 鞦韆吊在樹下!








玩左全日, 我地散晒了, 到酒店早休!

Hotel de la Paix Cha-Am



房間超大





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!

17 則留言:

  1. 呢個農場勁正喎,原來華欣有個咁好地方

    我發現係咪你既相放得太大定係我用手機睇,總覺得d相既解象度唔清仲有d蒙

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大獲..... 真係要慢慢硏究至得喇.....
      好難用呀....好掛住yahoo blog 呢.....

      刪除
    2. 你用邊個介面, 我見你D 相有黑邊圍住. 真係好鬼難搞.

      哎呀, 原來用手機瀏覽就會蒙,反而用手機轉用網絡版, 又清番喎. 真係奇.

      刪除
  2. 好靚呀呢度!成日以為華欣得渡假酒店添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 華欣好好玩0架, 你都帶埋囝囝去下喇
      睇下小動物, 最啱佢地0架喇

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 呢期好興去華欣
      周圍都好靚, 好多好玩0既景點呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實唔係影得靚, 而係0個度真係好靚

      刪除
  5. swiss sheep farm d相好靚呀, 藍天白雲青草地

    回覆刪除
    回覆
    1. Santorini Park 都好靚0架
      所以真係影左好多好多相呀今次

      刪除
  6. 想問下曼谷包車去華欣要幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 太耐之前0既事
      已經忘記左喇, 俾個電話你去問下: 泰國電話: 081 9425615

      刪除
  7. 我見你酒店裡面有BB床, 係book房時request的?
    我想帶我個小朋友去呢道玩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY 咁遲先覆你
      BB 床你要0係BOOK酒店時, 同酒店講定先
      因為未必間間都有BB床架!
      其實華欣真係幾啱小朋友架, 不過車程有0的遠
      說實話, 剛剛去過台灣宜蘭0個邊, 始終覺得華欣同新加坡會啱小朋友多0的! ENJOY ^^

      刪除
    2. 謝謝你的資料啊, 我都想帶小朋友去華欣玩, 要做多d功課先~
      Book BB床需要另外收費嗎?大約幾錢度?

      刪除
    3. BB 床係唔需要另加收費的
      仲有, 如果你地人唔多, 由曼谷去華欣, 唔打算包車去, 可以去Victory Monument站乘坐MINI VAN 過去, 咁會平好多架

      刪除