2014年9月9日星期二

重新出發

偶爾, 我會睇番以前0既 blog
睇番0的仔0既成長歷程
呢兩日, 回顧舊文, 忽然覺得
以前發文0既風格, 跟現在, 真的相差很遠耶...
說實的, 我真心覺得, 以前0既文章, 真係既好笑, 又無聊
有時睇番, 都覺得好有趣, 好好睇.....

反觀現在呢.....
發文少了..... 由從前一星期六篇blog, 到現在減了一半, 一星期才發三篇
廣告成份多了..... 有很多文章為寫而寫.....
真的真的...... 好像沒有了自己.....亦失去了原來0既意義

其實, 早一陣子
我已經決定要寫小一點帶廣告成份0既文章
唔想自己個blog全部都係廣告
不過,有時又衰貪心,有時又衰身不由己

最近,又再身不由己的接了廣告

這個廣告之後
我會重新出發
寫番好小小個blog
真心想接0既廣告,才會接黎寫

希望以後,大家仍然會多多捧場啦!!!!




睇番舊blog,舊相
不禁覺得兩個仔真的大得很快


成日都覺得,生左哥哥。。。都唔係好耐之嘛。。。。
但原來,哥哥已經快要五歲喇


真係好懷念細個0既哥哥呀


哥哥兩歲半時,細佬先啱啱出世


當時,細佬真係細細粒,容易食


細佬細個時,眼懞懞,仲要單雙眼皮,個樣勁衰
我仲成日同鴻仔講,都唔知細佬似邊個!!!


估唔到大下大下,個樣完全變晒
幾個月之嘛,好似整左容咁
有晒雙眼皮,大眼睛,個樣順超左好多


細佬由細到大都係開心b,總係笑口常開
深得哥哥愛戴,兩兄弟感情一直很好


講真的,我真係唔捨得讓佢地長大哦!!!


雖然,真係唔捨得俾佢地大
但係,卻阻止不了
不經不覺,哥哥已經四歲半有多了,亦開始識駁咀添喇


而細佬呢,兩歲半喇
又忍唔住講多句,佢地真係大得太太太快喇。。。。


其實,打從細佬出世之後
我就生活在忙碌之中
照顧佢地,真係可以忙得天昏地又暗
尤其,我們家是沒有工人的



所以,近年
唔好話寫少左blog啦
其實,連生活照亦拍小了很多
有時寫blog都唔夠相用添呀!!!


又因為照顧佢地,讓我都體力透支
blog真係無能力再去日日寫喇。。。
間中,我亦會去諗
好唔好收山呢????


不過,就係唔捨得唔寫
唔捨得唔去記錄佢地0既生活事
亦唔捨得一直以黎支持我0既blog友仔



以後,我仲係會努力去寫
希望我可以一直寫落去,直到佢地長大。。。。
希望,希望,我真係有咁0既毅力去寫啦!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!



8 則留言:

  1. 支持!! 我就係因為D 廣告BLOG...而冇乜心機去睇"blog",真心希望見返大家以前寫的blog!! 有笑有血又有淚的blog!! 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係, 廣告BLOG太多的話, 真係會讓人無心機再追落去

      刪除
  2. 我覺得你寫得好funny呀,好鍾意睇架,加油!
    我係在職媽媽,都覺得完全無時間寫,好佩服你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好鐘意寫BLOG
      不過, 就生活愈來愈忙,尤其現在哥哥在上午班, 細佬在下午班
      湊出湊入, 好忙, 讓人好攰..... 有時攰, 真係懶得寫BLOG

      刪除
  3. 哥哥同細佬越黎越似樣AR~~~
    支持寫無聊BLOG, 等番工可以笑下HAHAHAH

    回覆刪除
    回覆
    1. 會加油, 努力寫好D 個BLOG
      希望我真係能夠做得到啦
      有左細佬之後, 真係忙碌左, 攰左好多, 的而且確無以前咁有心機寫喇

      刪除