2014年9月21日星期日

哥哥榮升K2生

好快, 就放完左個暑假喇!
開學之後, 朗朗就榮升K2, 成為左學校裡面0既大哥哥啦!

仲記得, 不久之前
哥哥就好似細佬咁, 每日帶住兩行眼淚, 一篤鼻涕番學
不知經歷過幾多個 "唔想番學" 0既早上
而家諗番轉頭, PN就好似琴日發生0既事一樣
但原來, 時間不留人, 朗朗不知不覺間, 已經K2喇!!!!

今年, 榮升K2生
哥哥好似覺得自己好威水咁, 
成日同我講, K2小朋友唔可以點點點, 要點點點
講到自己好大個, 好威水咁, 要立榜樣咁款..... 
真係覺得佢好儍氣, 好搞笑.....

講番開學之後0既情況先
最近, 生活變得忙碌起黎
過左中秋之後, 功課就開始出黎喇
而家, 功課量唔多, 每日都只有一份功課, 星期五有兩份
(原來, 相對其他學校, 我地算好好喇, 
有說, 好多K2, 已經日日有兩份功課, 星期五有成五樣功課呢
所以, 少功課呢單野, 真係要感恩哦!!!!)
今年哥哥做功課, 真係好左好多, 再冇舊年咁讓我激心
可能真係大喇, 知道老師0既要求
見到自己寫得唔好, 都好願意俾我擦....
媽媽都真係總算鬆一口氣......

雖然, 功課唔多, 哥哥亦好願意俾我擦
但係, 因為已經K2喇, 學校對小朋友功課要求多左
我亦認為, 係時候要執佢0的功課執得嚴小小
想佢做得整齊0的, 0的字唔好太衰, 至少要見得下人
所以, 做功課0既時間真係多左....
尤其是畫圖畫0既功課....真係動不動都要花上半個小時黎做....
真係覺得好吃力哦......

於是, 呢兩個星期
每日番學, 放學做功課, 每日, 都好機械式的過日子
哇......我真係覺得超攰呀......好想快0的又暑假哦....
然後再諗一諗..... 暑假之後.....哥哥K3, 細佬K1
OMG......兩兄弟齊齊做功課, 我真係有氣冇訂抖......
到時, 日子又會係點過呢!!!!!!!!!!!
哇.....真係好擔心哦............




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!










4 則留言:

  1. 回覆
    1. 會喇, 你都加油呀
      小朋友一路長大, 面對0既挑戰真係愈來愈多
      大家都要努力呀

      刪除
  2. 朗朗套白色校服好靚.....

    回覆刪除