2014年9月26日星期五

生活小記2014

踏入九月,開學之後
我0既生活,就變得愈來愈忙
每日都在趕,趕,趕
生活,好似沒有一秒鐘真真正正的,係屬於自己似的。。。。

由於哥哥讀上午班,細佬就讀下午班
所以,早上湊完哥哥番學,就立即要跟細佬單打獨鬥
相反,送左細佬番學之後,又要同哥哥拼過你死我活

現在每日送完哥哥番學,就能夠好好的陪下細佬
教下佢講野呀,同佢訓練下小手肌呀
玩下玩下,好快就會過左一個上午。。。。
早上時間一般鬆動0的,簡單的做一餐午飯就完結啦!

相反,哥哥放學之後,就會開始忙起黎!
因為哥哥已經K2喇,開始替佢報左0的英文班,國語班
放學番黎,有時需要去學野,然後就送出送入咁,
趁哥哥去上堂,我就可以用呢段時間,準備好晒夜晚0的飯餸喇!
然後, 接下來0既時間, 簡直就係沒完沒了, 冇時停哦....
首先要接哥哥, 然後就趕去湊細佬
繼而就是趕回家,趕沖涼,趕煮飯,趕吃飯,趕洗碗,趕功課
趕在八點, 同佢地兩隻野上床, 完結一日0既工作

有時, 真係覺得自己好厲害
由朝到晚, 沒有一刻可以停下來
行程緊湊成咁, 生活忙成咁, 都依然緊持唔請姐姐幫手
哈.....真係由細到大, 都冇諗過自己可以咁打不死!!!!

黎梗, 細佬即將要考幼稚園啦
一諗到下年, 兩兄弟一齊上幼稚園
兩個一齊做功課, 我真係有小小擔心呀....
唔知, 到時, 我應唔應付得黎呢????

點都好, 我要努力撐住! 我要加油!
為左兩隻仔, 一個家
我一定要撐撐撐落去!!!!請為我打打氣哦!!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!






9 則留言:

  1. 你真係好勁呀!仔仔8點訓咁乖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由細到大都習慣早睡早起, 8點上床, 接受8:30 先會訓著

      刪除
  2. 你己經好叻, 好厲害架啦, 我湊一個都覺得攰...
    繼續加油啊!!我覺得媽媽為左啲仔女, 係無野做唔到....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地梗係攰喇, 早上番工, 夜晚放工已經勁攰, 仲要湊仔
      我有時覺得你地仲勁呀!

      刪除
  3. 你真係好厲害, ftm 要教兩個仔真係好花精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係幾辛苦, 不過辛苦得黎都覺得好開心

      刪除
  4. 其實, 如果環境OK, 請個工人幫頭幫尾真係會舒服好多

    回覆刪除