2014年9月24日星期三

bossini Happy Light Down 輕‧型羽絨

多謝 bossini
今次收到呢件羽絨, 真係超級啱駛哦!!!!
事關啱啱 plan 好左, 打算冬天同小朋友去韓國睇雪
去0的咁凍0既地方, 冇番件羽絨旁身, 真係唔得掂呀!!!!



好, 去相

哈, 真係再一次多謝 bossini
說實的, 我們家仲係第一次擁有家庭裝
鴻仔份人, 成日覺得同我地著同一件衫, 係一件刁臉的事
一直都極力反對家庭裝
知佢反感, 我雖然恨, 但都冇迫佢就範
真係萬萬估唔到, bossini 會驅使我們家擁有第一件0既家庭裝, 哈哈


嘩, 講真
我真係幾 like 呢幾件羽絨
你知啦, 拖兒帶女去韓國, 
咁凍0既地方, 到時又咁鬼多厚衫要帶過去
一件保暖得黎又輕身, 容易摺埋又方便攜帶0既外套, 真係非常咁重要架 !!!


happy light down系列有90%羽絨比例
著上身暖笠笠, 去到韓國都冇有怕啦!!!!


我好怕0的褸又重, 又難攜帶
極度欣賞呢件羽絨0既袋裝設計
件褸到時, 可以摺到細一細, 放0係行李箱都唔怕阻訂鳥!!!!


bossini 今年0既羽絨系列有好多唔同0既顏色同圖案
我自己比較鐘意女仔0的0既圖案
星星 pattern 就啱晒我喇!!!!


爸爸為魚仔選了紅色
初初我都擔心, 紅色會唔會好浮誇
估唔到著上身會咁搶鏡, 咁醒神喎, 唔錯, 唔錯!!!


而哥哥呢, 就選了深藍電路板
呢個款都幾型, 幾好襯


至於鴻仔呢, 佢大愛紫色
bossini 0的羽絨, cutting 幾好
著上身冇臃腫0既感覺, 盡顯鴻仔條纖腰......
(鴻仔, 你真係好勁呀, 減肥減出成果啦!!!)


哈, 好期待呢個滑雪之旅呀.....
不過, 亦都有小小擔心
因為兩個仔年紀尚輕, 去到咁凍0既地方
唔知佢地會唔會頂唔順, 會唔會又病左呢!!!!


唯有做多0的準備, 帶多0的禦寒衣物去啦!!!
祝我地旅途愉快, yeah!!!!



好, 俾番小小資訊大家先

男童款



女童




女裝







男裝






bossini 網上商店: shop.bossini.com



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!








1 則留言: