2014年9月16日星期二

GILL家的8號風球2014

真係開心
估唔到一隻小海鷗, 會讓我地0既爸爸停下來
估唔到, 一隻小海鷗, 會讓我地0既爸爸安坐家中, 陪我地度過一整日!!!!

熟識我地0既人都知
其實鴻仔平日, 午出晚歸
阿仔番學時, 佢又未起身
阿仔放學時, 佢就要番工
到佢番到屋企時, 阿仔佢地都訓喇!!!

佢地三仔爺, 其實一直都聚小離多
一年裡面, 能夠同枱食飯0既日子, 簡直係寥寥可數
如果唔係呢隻小海鷗
都唔知幾時先有機會, 可以一家四口一齊共赴晚餐哦!!!!
哈, 所以, 呢次真係要多謝海鷗哦!!!! 


今朝一早
8點鐘, 買唔到 Iphone 之後, 心情低落
決定同阿仔佢地感受颱風, 散下悶氣
於是, 一家四口浩浩蕩蕩落街去
好, 去相


當時, 仲係掛梗八號風球
0的風都幾勁下架


一落到樓, 就發現好多樹都倒下來了


周地都係樹枝同樹葉


街上面, 人唔多
不過, 偶爾仲有一兩個人, 無懼颱風, 落街放狗


成個公園, 差唔多俾我地包場咁滯!!!!


有朋友問我: 咁大風, 咁危險, 點解你會夠膽帶住阿仔佢地落街玩架!!!!


哈, 我又覺得ok喎
跟得貼0的, 危險0既地方, 唔俾佢地行埋去咪ok囉!!!


我覺得, 一年冇乜幾多次打颱風
有機會, 點解唔俾佢地見識下呢!!!!


0係狂風之中跑跑跳跳, 講真, 真係幾好玩, 幾過癮架!!!!


兩兄弟都不知幾 ENJOY 呢個落街吹風之旅!!


見到周地樹木, 樹葉, 又大叫一餐!!!
見到0的樹葉俾風吹起, 又冷驚奇咁款!!!
見到隻狗俾風吹到行唔穏, 又笑又叫!!!


似乎, 所有野對佢地黎講, 都好新奇!
一直都問長問短, 點解今日會咁大風架? 點解周地垃圾0既? 點解點解?
無諯端成為了問題少男!


鴻爸爸減肥決心真係好堅定
打大風都唔肯停下來


仲教阿仔佢地拉筋添!!!!
細佬拉筋動作一0的都唔合格, 但佢個樣又勁認真咁, 
真係見到佢就想笑!!!


0的風真係好勁
吹到哥哥0的頭髮都豎起晒


俾大風吹, 對佢地黎講
真係好有趣, 好好玩
仲開心過玩玩具添呀! 直頭拉佢地都唔肯走!


不過, 一時有雨, 一時又停下雨
怕佢地會淋病, 所以, 仲係玩左一陣就收隊





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

2 則留言: