2014年9月11日星期四

我們繼續減肥吧

大家好, 我係鴻仔!

我諗問十個人, 
十個人都會話減肥不是易事!!!

如你都想
減肥請注意以下事項,
唔係比減肥餐單給大家,
都無乜嘢減肥課程,
亦無減肥健康食品!

我想講減肥的動力, 
要知道動力係好重要,
有動力之後, 最緊要就係恒心! 

先講動力, 

動力一:請叫你身邊的朋友多D同你講
"你肥左好多!!!"
"你真係好肥!!!"
"好肥啊"
"肥"呢一個字係千斤重, 
每個字都直接敲碎我弱小的心靈!!!
當你一次又一次被"肥"困擾, 
聽多幾次真係令人決心減肥架!!!

動力二: 在減肥期間, 
請又叫你朋友多D同你講
"你真係瘦左!"
"瘦左woo"
"fit左呢"
"瘦"呢個字有無比的魔力,
 當你陶醉喺"瘦"的夢幻角度內, 
必定想繼續沉迷下去!!!

講下行動篇

問下身邊keep fit 逹人, 
重點建議係跑步!!!

起初跑步, 只跑到15分鐘左右,
大約兩公里公右已經無晒氣無晒力,
我無放棄, 只好默默苦練, 
深知有一日我會跑超過三公里!

有一晚, 連gill仔都為我打打氣


試過烈日當空狂跑, 跑完變左成舊炭咁!!! 
oh no..............


試過清晨五點幾開始跑, 見證天光!!!  


試過跑跑下狂風暴雨

試過跑水塘.......
試過........

我直情迷戀到.......
早兩日, 我同gill仔講"下次旅行, 我想跑唔同國家的城市, 我想跑盡全世界啊!!!
只要有路跑, 我都跑落去"


這一切源於決心, 
有決心就要堅持!!!

結果由兩公里跑到三公里, 
再堅持跑遠D, 跑五公里, 
之後更成功跑10公里,

我知我會堅持下去, 一定!!! 

有人話跑步可強身健體, 促進新陳代謝!!!
不過我仲未去到迷戀狀態, 
未feel到"出一身汗好舒服"的感覺!!!

又有人話跑步可減壓;

又有人話跑步可鍛鍊意志力;

乜都好啦.....我諗我已愛上跑步了!!!

唻緊目標, 我要跑累積超過500公里!!!

再可以睇下呢篇減肥blog, 
幾個月前寫!!!
都幾funny!!!



減肥吧

http://gillgillkwok.blogspot.hk/2014/05/blog-post_6.html



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

後記: 減肥係要付出, 
我唔信減肥藥!!!
呢個世界太多人都迷戀不勞而獲, 
付出少少就想有大成果,
我只相信任何事情要付出先有成果!!!
一分耕耘 一分收穫, 
大家努力啊.......為生活而奮鬥啊!!!


2 則留言:

  1. 我想問.........
    點解...gill仔去跑步都咁靚既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我陪跑咋, 我邊有咁好心機走去跑成10K呢!!!!!

      刪除