2013年9月25日星期三

功課一籮籮

開學至今
已經差不多一個月喇
由上星期五開始, 朗朗開始有功課啦
真係不得不慨嘆, 而家0的小朋友, 真係唔易做

聽班主任講, 而家, 每個星期一, 三, 五都會有功課
每日暫時只係得一份功課
都係好簡單0個0的畫下線, 填下顏色0既野黎0架0者
我0係度諗, 唔知其他學校0既K1小朋友, 
係咪都一樣, 已經開始左做功課0既生涯呢????

對於做功課
朗朗並沒有太大0既抗拒
或者, 未去到寫字, 佢唔會覺得好吃力吧
感覺, 佢仲好似幾鐘意做功課添!!!
但願, 佢會一世愛做功課, 唔好要我勞氣喇


好, 去相


為左要俾個寧靜0既環境過哥哥做功課
我首先梗係要造低細佬先喇



有細佬0係度扯手扯腳, 真係乜都做唔到0架


萬事俱備,開始迎戰功課喇喂.....


今次做填色功課


哥哥好好好認真


不過仲係油到出晒界, 哈哈


雖然出晒界, 但我都收貨0架喇
三歲半人仔, 唔通要求佢油到好似大人咁咩!!!


油完顏色印印仔


簡單易做
不過, 卻賠上了45分鐘, 非常咁讓人勞氣


一時就話呢件衫係細佬0既, 呢件就爸爸0既, 呢件媽咪0既.....
唉, 總之就多多事實, 講一輪無謂野先做兩野
油唔夠兩筆, 又再話呢個顏色好似唔係好靚, 莫老師唔會鐘意
講仲多過做....明明15分鐘可以完成0既功課, 都唔明點解要攪左咁耐.....


好不容易, 先完成份功課


終於都可以玩喇.....


說實的, 我真的唔希望阿仔0既人生, 就係功課, 功課, 功課


好希望, 每日總能安排一段時間俾佢玩, 玩同埋玩


尤其係呢個幼稚園階段, 我好想俾佢有更多更多0既自由


小學之後, 相信就會變得爆忙0架喇


到時, 想玩都未必有得玩


實在唔忍心剝奪佢0既童年


朗朗, 魚仔願你地幼稚園快樂


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!!


12 則留言:

  1. Wow! 咁快就有功課做啦!! 我哋仲係玩下玩下又一天!!

    回覆刪除
  2. Hello Gill, 我睇左你個blog好耐, 不過第一次留言. 之前係Yahoo blog無寫blog, 無得留言, 而家見Blogspot幾好用, 我又試下寫啦! 哈哈...好似離左題.
    我都係80後, 我回想返我既童年只有讀書考試同啲所謂"興趣班", 一啲都唔係興趣嚟既, 不過係學校同啲家長迫啲學生參加...我父母應該係第一代既怪獸家長! HAHAHA...
    我回想我既童年好似除左讀書乜都無做過. 直到中三去左加拿大讀書我先知完來身為一個中學生應該係咁free!
    我記得你之前有講過你既矛盾, 見到個個家長都幫仔女鋪路出盡法寶,而你就想朗朗有一個快樂童年, 過一個細路應過既生活, 你係啱架!! 我boyfriend係加拿大長大, 當佢講佢既童年我不知幾羡慕,佢識多好多課本外既野, 全部都係以前佢after school 既時候學返嚟!
    所以, 加油呀!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 其實我真係好想俾佢一個快樂童年
      然而,呢度係香港, 唔係加拿大........
      恐怕..... 小學開始, 朗朗就唔能夠快樂喇..... :(

      刪除
  3. 我個仔上星期中秋前己經有功課嗽,仲一次做4版,可能有假期會做多d,
    我地係逢三五就有功課!
    係呢,想問下你,朗朗油色,你係由佢自己揀色油定係你提議佢油咩色?
    我見朗朗油T恤都係油衫邊,中間蓋印,係自己決定or老師話要咁油?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4版咁多...... 你地學校都幾PUSH 0架喎
      蓋印同填色係老師指定要做的
      至於選色, 好多時都係朗朗自己決定0架

      刪除
  4. 哈哈,悠悠日日都有功課架,K1個時都係油顏色同吸印仔,初初都好有心機做既,日日如是咁,半年左右啦,開始無心機,唔願油顏色喇...而家,叫佢做功課仲慘過乜 =_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 第做二份功課時, 朗朗已經冇晒心機喇
      唉, 唔好話佢喇, 我都唔想做功課呀

      刪除
  5. 油顏色好玩!哥哥油得幾靚喎,好羨慕兩兄弟成長

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗靚喇, 查實有0的係我油0架, 哈哈
      兩兄弟的確好開心0架, 你都生多個喇, 哈哈

      刪除
  6. 其實應該開心佢咁有耐性做到45mins!!! 要保持佢份熱情呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次做時都還好, 第二次做功課已經喊到儍左
      真係保持唔到佢0既熱情喇...... :(

      刪除