2013年9月1日星期日

曼谷華欣快樂之旅2013 - day 1


終於要離開 yahoo blog 喇.....

真的好唔習慣呢....

0係呢邊..... 乜都要慢慢摸索.....

唉.....對於電腦白痴0既我來講, 的確有小小難度

願望, 我能夠快快學曉, 慢慢習慣啦....


好喇.... 正式寫呢邊0既第一篇blog

yeah....就係旅遊blog


八月尾0既最後一個星期

我地一家四口+婆婆, 表姐, 契姐 & Eddie 哥哥一齊去左曼谷同華欣哦


先寫 day 1 吧

去相




細佬第一次去旅行,呵呵

一如我所料, 條友果然懞盛盛, 自己去左邊都唔知





去到機場,兩隻仔超勁爆狂興奮











今日旅程好簡單

先去曼谷至潮shopping mall - Terminal 21




說實的, 這個商場影點的確好多




周圍都好靚, 每一層都有不同0既主題



哈, 這層0既主題是日本



簡直"架"到不得了哦....





英國都好靚




嘩.....係咪諗唔到呢個原來係厠所門口黎0架呢???




型爆巴士




這個商場靚還靚, 不過其實並唔算好多野shop.....



而且, 如果撞到相同0既產品, 必定比翟度翟貴呢




所以, 我地只有不斷影相, 然後再不斷混吉




第二站, chocolate villa




chocolate villa其實並唔係想像中的那麼遠, 坐的士過去, 都不過係150-200 baht

不過, 很多司機都怕遠, 拒載我地




好不容易, 先有司機肯車我地去

開心開心


 

果然, 冇令我地失望呀下

淨係個門口都靚仔到暈呀.....


 

巧得意0既薑餅人哦.....


 

黎呢度0既人, 好多都會吃埋晚飯先走人




不過, 我地呢0的港童托世0既, 怕熱怕到死, 梗係唔肯熱住食dinner喇



行行下, 發現A 貨RUBBER DUCK進駐 CHOCOLATE VILLA



純白色0既燈塔+A貨RUBBER DUCK


 

 爬上登塔看景色.....靚哦.....



 
 

又係超多影點0既一個地方



可愛小羊群




港女狂拍




大熱天時0既泰國, 好難想像有雪人呢.....好唔襯哦.....















玩到尾升, 細佬終於醒喇




好不容易, 才影到張全家福呢, 巧珍貴0架呢....




DAY 1 雖然只係去兩個小景點, 但足以累死人了










HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!









7 則留言:

  1. 唔好話你,
    我要留言都好煩.....
    快D寫. 我10月去

    回覆刪除
  2. 慢慢就慣,blogspot幾好用呀

    回覆刪除
  3. 哈哈,我都響度。你之前個料,如何

    回覆刪除
  4. hello,我係家希媽,可否比你email我去add你呀

    回覆刪除
  5. 其實個留言係咪可以set唔駛打驗證碼呢?

    回覆刪除