2013年9月15日星期日

哈佬喂駕到之Bossini x Ocean Park

真係要再一次多謝 PR 姐姐0既邀請
今次有幸出席Bossini X Ocean Park 0既活動
真係超級勁爆咁開心

說實的, 呢0的咁狂歡0既活動
小女子已經有成幾十年冇去過咁滯喇
唉..... 我成日都覺得, 
師奶仔.....去乜鬼哈佬喂呀....留番0係屋企湊仔好過喇
但原來..... 真係大錯特錯
今次咁樣同爸爸出去威一威, 真係覺得好似回到拍拖時咁
超級SWEET 哦..... 
今次之後, 實在覺得, 其實做師拉係唔應該放棄自己0架.... 
偶爾, 都應該要鬆一鬆, 玩一玩, 咁至不枉此生...哈哈
所以, 唔係擦鞋
我真係想再三多謝 Bossini & Ocean Park
你地帶給我家, 一個非常快樂0既夜晚哦....

好, 去相


鄧鄧...... 0個日收到Bossin大包裹
哥哥見到超興奮


兩隻仔仲急不及待要試著Bossin新衫


哥哥呢期大愛這隻怪獸斜咩袋....仲要日日佢帶出街威添.....
每次見到朗朗咩住呢個袋, 都覺得佢好cute, 好可愛......


小南瓜朗朗



科學怪人細佬豬
D衫超cute!!!

呢日, 經過慎重0既風險評估
最後仲係決定放棄細佬豬, 只帶哥哥去威
(嘩, 好彩真係冇帶細佬去咋, 如果唔係, 真係死硬......)


其實除左朗朗, 魚仔件衫
Bossini 仲送左件女巫 tee 俾我, 骨頭 tee 俾鴻仔
我其實好鐘意著 tee 0架, 總覺得好易襯, 簡單著條牛仔短褲已經ok






係咪想問, 點解鴻仔冇著骷髏骨頭 tee 呢

因為佢肥得滯囉..... 個肚腩鬼火咁大→→減極都咁肥.....
一著上去咋, 個肚腩位就"絕"住晒
唯有割愛俾四叔啦



嘩..... 真係好多年冇入過海洋公園哈佬喂喇.... 
真係勁有氣氛囉.....
今年仲打破日與夜嘅界限,
 Fans只需一張門票就可以由朝玩到晚!


今年海洋公園有六間鬼屋
以下就係南瓜怪傑工作室


我地好鐘意呢間以南瓜為主題0既鬼屋


好多唔同0既雕塑


呢個咁得意0既 ET, 都係南瓜整出黎0架


而呢間鬼屋呢, 就勁啱小朋友

 
一0的都冇驚嚇場面, 朗朗仲玩得好開心添



其實除左鬼屋之外
我真係LIKE爆海洋公園整到周街都係鬼.....
隻隻鬼既造型仲要唔同, 睇得出佢地真係好有心去攪好個哈佬喂囉




勁恐怖0既紙紮公仔..... 


0的鬼雖然賣相好兇悍, 但係都好CUTE 0架
有時仲會同我地玩添


呢隻鬼道士真係超攪笑, 一見到四叔, 就話佢最近氣息好差, 仲撞邪添


又話要教佢化解
講都唔信, 原來化解方法, 就係同佢玩鋪包剪槌
俾佢笑死......


第三間鬼屋- M & M'S 走鬼大逃亡
朗朗都有份玩
其實佢都有小小驚0架, 不過都OK, 只係呆左0者, 哈哈


其餘0既鬼屋
 真係太恐怖喇, 我同朗朗都唔敢玩呢
 韓流懼星狂熱嚇鬼指數有成三個骷髏骨頭0架!


鴻仔話, 其實最恐怖就係羅蘭靈異古董店同埋凶靈工廠 

 
最後
再一次多謝PR姐姐
我地....真係玩得堅開心呢....


最後, 如果對bossini 哈佬喂系列
有興趣0既
可以 CLICK 一 CLICK呢度睇睇


另外鴻仔超鐘意哈囉喂全日祭廣告,羅蘭姐大展歌喉!
可以 CLICK 一 CLICK 呢度

想知多d每間鬼屋的嚇鬼指數同ocean park 哈佬喂詳情
可以 CLICK 一 CLICK 呢度





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 

同我地做個朋友仔啦!!!!



2 則留言: