2014年5月19日星期一

取捨

近黎, 我興起一個小小的想法
總係諗唔通, 想唔透, 心裡面七上八落的.....

係咁0既......兩隻仔都開始大喇
如今, 魚仔都開始上兩歲班啦......
得閒0既時間多左, 人空虛左
於是, 偶爾會0係度諗, 我.....係咪應該出番黎做野呢???

供養兩隻仔, 真係一0的都唔簡單架....
支出好大.......知道鴻仔都好辛苦.....
而且, 我亦唔願意無無謂謂咁過日子
而家, 先係30幾歲......
唔想同社會脫節, 想過番以前自由自在0既生活
而且, 如果太耐冇做野, 我諗出到去都好難搵工....
說實的......真係開始有小小想工作啦.......

問過朗朗, 其實朗朗係接受的
仲同我講: 媽咪, 如果你番工, 我會好掛住你架......
聽到呢度, 我覺得好SWEET, 亦好安慰, 
阿仔佢真係大喇, 生性左好多
至於魚仔呢.......
冇問過魚仔0既意見, 大概講佢亦都唔會明白
其實一諗到魚仔, 我就有小小想打消呢個念頭啦.....
魚仔雖然番兩歲班0者, 但係, 呢個年紀
其實, 仲係好需要媽媽架.....
就係咁, 我心裡面就不斷的掙扎, 徘徊0係理性與感性之間.....

琴日, 我見左份工, 仲未知會唔會請我.....
請左, 又唔知會唔會做......
做人, 有時真係好茅盾.....
總係好想事情能夠兩存其美, 但係事實卻總要取捨.....
唉........究竟.......要係點至最好呢......
想唔通, 諗唔透....


不過, 大概我應該都係會唔捨得離開佢地架喇.........




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

8 則留言:

  1. 做下工,都好...我比你少一歲,又單身,以前20多歲時,都在家宅了差不多年半,才再出來工作.在家壓力也很大.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁壓力又唔係好大
      只係覺得自己無所事事, 好無聊啫

      刪除
  2. 如果真係唔捨得,咪等多一兩年先吧!!

    回覆刪除
  3. 如果真係請你, 就試做囉. 工作家庭兼顧到嘅就繼續, 分身不下嘅就辭咗佢. 等個CV無咁吉. 另外, 當賺多個錢傍身.

    回覆刪除
    回覆
    1. 份CV真係超吉呀
      我諗都冇乜人會想見我, 哈哈

      刪除