2014年5月18日星期日

開心樂園餐 x Super Mario

上星期六, 多謝國皇的婚禮0既介紹, PR姐姐0既邀請

我地一家四小口出席左開心樂園餐既blogger event

仲係第一次出席麥當勞0既活動
哈.... 真係讓我覺得好開心
感覺有小小重拾童真哦....



我地80後0既年代
真係冇乜邊個唔識呢位響噹噹, 紅透半邊天0既 Mario!!!
想當年, 我都係佢0既小粉絲黎架!!!
成日成日都好想擁有一部紅白
好想可以日打夜打
可惜, 事與願違
婆婆一直都下左禁機令
最後, 我同 Mario 只能天角一方啦......

所以, 都真係好開心
好開心今次能夠出席麥當勞 "SUPER MARIO的蘑菇王國" 0既blogger event
可以近距離接觸兒時偶像Mario
又同佢握手, 熊抱.....
不知重拾幾多童真耶.....



好, 去相


SUPER MARIO 的蘑菇王國
今次0既BLOGGER EVENT 真係人才濟濟哦.....
勁多BLOGGER呢....


好鐘意呢個 balloon 扭成0既 Mario 哦...超可愛呢.....
(不過佢0既命運巧坎坷, 不斷俾班小朋友糟質囉....哈哈)


去到已經見到Mancent啦
兩小口, 玩到失晒控
不斷狂跑, 狂跳, 狂尖叫


形影不離尤如親兄弟
(但擺明上次仲爭女爭到面阻阻)


可愛 Marcus
 如果佢係我個仔就好喇......


魚仔今次算係咁上下啦
起碼無發狂, 冇典地!!!


4個男仔一個墟


點左兩個餐


兩隻野, 隻手好似裝左摩打一樣
薯條一條接一條, 快到你唔信呀.....



靚女Mario 替我地介紹是次活動



遊戲時間
每人一副puzzle


又可以自己填色, 又可以畫上自己鐘意0既公仔 


就0係呢個時候, 大頭妹復活喇!!!
可以一齊玩喇......yeah!!!


6隻腳, 齊晒人
super 咁開心


重頭戲黎喇
我個 Mario 哦......


真係型英帥靚正哦......
我直頭忍唔住想尖叫呢...... (我講野總係咁誇張, 哈哈)


最後, 仲送我地一套8款0既玩具添
隻隻都堅得意, 仲暗藏機關添架
呢8款得意玩具, 將於16/5起開始換購
鐘意 Mario 0既朋友, 真係萬萬不能錯過呀!


由 16/5/2014 起
 碧姬公主旋轉印章 
瑪利歐與終點旗杆

由 23/5/2014 起
瑪利歐得分?磚塊
 
由 30/5/2014 起
瑪利歐與水管
恐龍耀西衝衝衝
 
由 6/6/2014 起
與瑪利歐一起投擲回力標
 
由 13/6/2014 起
搖擺小企鵝瑪利歐
 
由 20/6/2014 起
發射威力火焰球
 

順帶一提
凡購買一份麥當勞開心樂園餐
麥當勞都會捐出1毫子給
麥當勞叔叔兒童之家慈善基金
食飽玩飽之餘仲可以做埋善事, 一舉三得, 非常有意思!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

2 則留言:

  1. 都見好多小朋友好鍾意;

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, MARIO 真係好得意, 唔好講小朋友, 我係大人都勁LIKE

      刪除