2014年5月26日星期一

有低總有高

大家好, 我係鴻仔!!!

一個天色陰暗的中下,
雨.....突然又再無情地灑下!

Gill仔帶著沉重的腳步, 沮喪的心情 , 沉重地講出 "又唔掂啦!"
我" 唔緊要啦!"
GILL" 點解連個天都唔鐘意魚仔!唉!"


無幾耐, 
我要趕住湊朗朗放學,
只好同GILL仔兵分兩路!

WHATSAPP不停響
第一個語音訊息 "考左N次, N次都REJECT! " 
第二個語音訊息"心情真係好低落"
第三個語音訊息"其實細佬都唔係好差, 真係好唔開心!"
第四個語音訊息"點解我咁努力, 都無一次成功!"
第五個語音訊息"考唔到學校係心情低落, 但最沮喪係你幾努力都好, 原來都係一埸空. 
成功率係零, 屢戰屢敗, 從來都未得到過任何成功!"

其實, 事情我就咁睇,
結果雖然每一次都強差人意, 
唔係我地預期的結果, 
我地係改變唔到,
但一定要振作,
用一個積極態度回應每一次的失敗!

失敗.....我地應當作暫時的挫折,
GILL仔, 你明唔明! 喺我地生活, 唔會樣樣事情都順風順水, 
唔掂就諗到掂啦, 
你幾努力都徒勞無功,
係好灰心, 我明架!
我成日都係咁架啦......我仲慘過你!
努力左, 有邊個唔想要成果,
你要明啊, 你想要的結果係未出現, 
一定會有這一日出現!

調番轉咁諗,
一早比你搞掂左, 你好自然就會放軟手腳, 
唔再加緊訓練,
而家係一個好好吸取經驗的好時機!
永遠從失敗中學習,
每一次都能夠好清楚知道自己有何不足, 
之後我相信肯定會出現一個更強大的細佬豬!

我家三個男孩, 更應該要有男子的氣慨,

戰到最後一秒, 都要拼到底!
永不放棄, 努力向前, 係我地一家的精神! GILL仔, 細佬加油啊!








HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





1 則留言: