2014年5月4日星期日

gill 家復活沙灘 P

復活節假0既第一日
我明知道自己會飛
所以, 臨離開前, 係咁易都肉償一番
為阿仔佢地安排好節目, 好讓佢地稱心滿意

呢日, 相約左毛仔同Kaylie兩姐弟
一齊黎個沙灘party

嘩, 真係好耐冇見
記得上次見Kaylie 細佬時
佢仲係爬梗0既baby
今次見面, 估唔到佢已經曉行曉走啦
真係不得不慨嘆, 點解人地0的仔女, 好似總係長大得特別快
而我0既兩隻化骨龍, 點解總係食咁多飯, 飲咁多奶
都仲係咁長唔大, 長唔透架呢....

大概..... 人睇我好, 我睇人好吧.....


好, 去相

呢日我地主場
哥哥踩scooter落樓不慎碌底左



呢0的鐘數,細佬總係昏昏卻睡咁0既樣


幸好,時間尚早
霸到張枱,可以舒舒服服咁picnic


擺好個陣,細佬豬就復活啦。。。


唔訓狂玩爆興奮



首先出場0既有毛仔


毛仔表情多多!港女狂v好搞笑!


細佬睇到側晒目。。。。


然後不甘示弱,YEAH爆毛仔


串燒三兄弟


都唔明白,點解我地識極都係仔。。。。
攪到好似成班宅男咁。。。。


腳仔細細拖鞋大


轉戰沙灘,毛仔勁生猛


今次除左有毛仔同Kaylie
仲有我地個表姐仔


哥哥細細個就同表姐一齊玩
情如兩姐弟


捉親細佬影相,條友總係要做快閃黨
次次都影唔成,堅冇癮呀。。。


呵,終於等到我地個Kaylie女神出場啦
開心開心


係咪個個都唔鐘意我。。。。
魚仔又唔肯同我合照。。。。
連Kaylie細佬都唔肯同我合照。。。。


Kaylie細佬真係愈大愈似家姐哦。。。
成個公仔咁,真係勁得意。。。


玩沙玩水爆開心


今次先發現
細佬原來係水怪


勁like玩水囉
有次仲自己衝落水度玩,喪到嚇屎我。。。


忽然發現一個防空洞


成班友仔二話不說霸左黎玩


當正自己屋企一樣


魚仔先狂


不斷擒上擒落,好似玩梗越野賽咁款


途中都不知食左幾多啖沙落肚
(哈,仲要食到佢lam lam脷。。。。我睇到o晒咀囉。。。)


太曬啦。。。。決定坐定定休息下。。。。


小朋友再玩下bubble


好bb,好嗲0既Kaylie細佬


我都好鐘意佢
哈,行又未行穏,步步一驚心
呢0的年紀真係太可愛啦


玩左大半日,最後拉大隊走人







 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!











2 則留言: