2014年5月27日星期二

我的麵包機

真係十級咁開心哦.....
多謝鴻仔爸爸出錢又出力....
終於, 我都能夠擁有一部麵包機啦!!!!
YEAH.....

話說, 近年潮興玩麵包機
我其實一早已經好想買部番黎玩下架喇
事關屋企樓下間麵包鋪一向獨市, 0的包賣得幾貴下, 閒閒地都$15個
(兩隻仔, 一人一個包, 閒閒地都三四十蚊啦.....)
而且, 0的街坊話, 試過0的包擺左成兩個星期, 都冇發毛
懷疑面包店落左好多防腐劑.....聽到都好驚....
真係好想自己整0的, 健康0的0既麵包俾阿仔佢地食
不過, 我一直都好擔心自己會三分鐘熱度
會玩幾次就唔玩, 然後浪費左部機
諗左好耐.... 最後仲係決定放棄......

最近, 知道原來HSBC信用咭換105只係需要$18XX
見到平市價咁多, 師拉嘛.....見到咁心動價, 又點會唔心動呢.....
於是, 我就電晒眼, 跌晒膊, 切法冧掂老細.....
哈, 又估個衰佬唔到喎, 一口就答應啦.....
就係咁, 我就買左部機番黎啦!!!!




0係呢度, 要多謝契姐同佢班同事
因為其實我地兩公婆都係恆生信用咭0既忠實粉絲
完全冇HSBC 0既咭, 幸好, 契姐0既同事幫我地一把
我地先能夠帶到部麵包機番屋企咋.....


傳聞中, 神機105係 0 失敗
結果, 地獄廚神再一次創下紀錄
我0既第一機包......衰得好徹底......
麵包0既質感痴笠笠, 古古怪怪的
幸好, 人地話第一機, 係唔食得
係用黎洗機油0既, 我個心先安樂0的咋....



痛定思痛
第二機包, 決定問清楚契姐
發現, 原來我可能因為想小甜,
落左極小糖, 而令發酵過程做得唔好
最後, 皇天不負有心GILL
第二機包, 終於攪得掂啦!!!!



有左部機之後, 哥哥都好開心
其實佢一向都好住家男, 好鐘意學煮野食架
而家見親我話要整面包, 都話要幫手



咁我覺得都幾好呀!!!
第時10後0的女仔, 恐怕會比我地呢代0既媽咪更地獄廚神啦
哥哥學定兩招旁身, 都叫有一技之長
第時, 萬一聚左個唔識煮飯0既女仔番黎, 兩小口衰極都叫有包食
唔會餓死收場呀嘛.....


哈, 原來麵包機製作真係好簡單
將所有野放晒落去就OK啦
重點就係, 份量一定要落得啱, 咁就掂過碌庶啦
我有信心, 我唔會玩一排唔玩!!!! 


實呈, 呢幾日, 我每日都整左兩底出黎
佢地兄弟二人, 係包包狂迷
食到根本停唔到口
呵, 見佢地吃得咁開心, 我真係好有成功感哦......


短短幾日, 我整過芝麻味包包, 綠茶味包包
提子包, 藍莓包, Cranberry包
今日買左幾隻蕉番黎, 諗住過幾日整香蕉麵包哦.....
遲下, 要整埋朱古力包包添, 希望成功啦!!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


11 則留言:

  1. 最滿足見到D細路食得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 仲要連老公都OK 鐘意, 太好喇

      刪除
    2. 有時食出面D包,真係會食極都唔飽

      刪除
  2. 我都係俾 1808 呢個價錢吸引到,,,然後...........hahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在太抵喇, 我之前諗住幫趁阿信屋架, 好采發現HSBC有優惠咋
      所以實在勁開心

      刪除
  3. 回覆
    1. 我最近開始小整鳥.........新屎坑完畢.........

      刪除