2013年9月26日星期四

坪洲單車樂

話說鴻仔呢期行梗地獄更表
一個星期番足八日工咁滯
好難得, 好難得今日先有日假期陪我地咋
我地梗係要好好享受一日家庭樂啦

熱愛郊遊0既我地, 今日去左坪洲
租左兩部單車, 爸爸同哥哥一齊踩踩踩, 笑笑笑
而我就同魚仔細佬大步走, 散散步
簡單快樂又一日


好, 去相


今日我地坐街渡輪過去





噬起棚牙爆興奮0既哥哥


十分鐘就到埗, 勁快


坪洲有個榕樹頭, 樹下有班講估佬


 Ballet 天后細佬豬


碼頭舞到入橫街


橫街發現老士多
(估唔到而家仲有人用鐵罐黎收錢......好懷舊哦)


買左兒時最愛0既梅片


再行幾步, 遇上單車店
車手鴻仔決定要鏈番轉



哥哥首度玩單車 (三輪唔計)


完全攪唔掂.....我地有小小懷疑佢係咪唔夠力或者唔夠腳長




鴻仔罕有地獻出父愛, 場面認真溫馨



好快, 朗朗就諗到自己0既方法去駕馭0架單車


兩父子甜蜜出巡, 不禁讓我想起 "單車" 這首歌



騎著單車的我倆, 懷緊貼背的擁抱


溫馨甜蜜過後, 哥哥撞車了


撞車已經夠不幸, 仲要俾媽媽搶左部爛車


立即火起....哈哈


細佬豬發現新大陸




擒上龍舟跳跳紮




得戚狂笑




中場休息


三父子睇日落



開心開心


希望爸爸快0的脫離緊急狀態喇
我地真係好鐘意 family day 0架




HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!!

14 則留言:

  1. 搬左入來仲未去過坪洲!等涼啲先去!父子單車場面好sweet!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係去過三次咋...... 其實冇乜野玩0架
      我識好多街坊都係過去買餸食野0架咋

      刪除
  2. 鴻仔好似無梳頭咁
    不過D相, 好WARM

    回覆刪除
    回覆
    1. 去坪洲我地當落街0架咋, 所以都冇乜理過個髮型
      佢要剪頭髮喇

      刪除
  3. 幸福,真係就係咁簡單呢...睇到啲相都甜笑左出尼..^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得無錯, 幸福其實就係咁簡單
      一家人踏踏單車, 行行企企已經好開心喇

      刪除
  4. 溫馨甜蜜過後, 哥哥撞車了--> 忍唔住笑左出黎,haha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好論盡0架....撞完又狂喊.....無鬼用

      刪除
  5. 回覆
    1. YEAH, 一家人行行企企真係已經好開心喇

      刪除
  6. 我兩星期前都入左坪洲行吓叨... 大住個肚, 行左兩個鐘到... 就散水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 行到兩個鐘好勁喇
      我地次次行都係一個鐘就閃人喇
      我覺得0個邊好似仲悶過我地0個邊, 哈哈

      刪除