2014年3月23日星期日

gill仔生日快樂

大家好, 我係鴻仔!

我: 朗朗, 媽咪生日, 你點同媽咪慶祝生日?
朗: 我會叫埋以恒, jethro, max一齊幫媽咪開生日會{註: 全部都係朗朗朋友}

我: 細佬, 媽咪就快生日, 你有乜嘢諗頭?
細佬: AH。。。。OH。。媽媽。。。OH
我:細佬,我明白啦,唔駛再講!

至於我,
根本就唔駛諗gill生日正日去邊, 我一定要返工,
唔好話我衰啊!
我已經日日返工超過一至兩個月, 返到忘我境界!!!
gill仔, 體諒我吧!

至於禮物........
每年結婚週年, gillgill生日我都好頭痛, 
諗到頭都爆都唔知送乜好!
我一向份人都好膚淺!!!
點解咁講?
我買禮物的原則好簡單, 
買牌子嘢....
我係名牌奴隸!
如果件事係咁簡單就好,
偏偏我家gill仔所有牌都無所求!
其實只要兩個仔喺佢身邊已經好足夠!

奴隸VS簡樸主義者
買乜好??頭痛頭痛......
{gill仔, 其實我曲線讚緊你, 你真係好好架}

竟然喺最後一刻....好感動
我得知有假放....可以陪GILL仔度生日,
生日禮物就買唔切啦, 蛋糕總算買得切!!!

一家大細都啱食的朱古力芝士蛋糕







朗:媽咪今日生日,你幾多歲? gill: 我10歲生日!朗:你扮嘢!我唔信!gill:你估下我幾多歲!朗用肯定的語氣講:16歲!!!gill仔忍唔住笑爆了!開心到暈駝駝! 在旁的我心諗: 朗朗講呢d! Gill仔認真便輸了!朗朗氹女仔真有一手,我輸了!happy birthday to gillgill!祝gill仔年年16歲啦!



繼續韓戲上腦, 要學千頌伊帶頭cool!


下午, 悠悠閒閒落街食個飯,
當然, 我地一家仍然要繼續韓落去!!!




再去沙灘玩沙玩水, 
簡簡單單又一個生日!
 












祝願gill仔生日快樂, 日日都開開心心!!! 年年都16歲!!!

 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

8 則留言: