2014年3月20日星期四

產品試用:Lancome UV Expert 系列

四月都黎頭喇, 不知不覺間, 夏天又會黎探訪我地啦
0係度諗梗, 今年真係要買支防曬0既時候
就收到 LANCOME 0既邀請喇
今次可以試用 LANCOME BEX UV expert 真係超級咁開心哦

你知嘛, 我地呢0的住0係郊區地方0
真係日日都同陽光玩遊戲架
舊年, 小女子仲以為自己係後生女
成個夏天日日走去曝曬, 又乜都唔查, 
結果攪到0的雀班呀, 老人班呀, 全部都谷晒出黎
有晚, 鴻仔番到屋企, 仲以為屋企請左個姐姐添呀!!!
, 所以, 一早就決定好今年要重點攪好防曬
YEAH, 真係要再一次多謝LANCOME 0既邀請哦!!!

, 去相
今次試用0既有
UV Expert – Shield Fluid 12小時活性防禦 SPF50 PA+++
UV Expert BB COMPLETE 2 防禦修正均衡SPF50 PA+++
Lancôme UV EXPERT XL-Shield™ 首度為肌膚提供全波段UVA防護
, 咁多年黎都冇好好保護過皮膚0既我
真係第一次知乜野叫做全波段UVA咋,
原來, 全波段較短波幅的UVAUVB能滲入肌膚更深處,帶來更大的傷害
會令黑色素變灰, 肌膚變得暗啞無光澤,
會導致細胞機能失調,自衛能力減弱,肌膚乾枯
更加會削弱肌膚的質素,令彈性減弱、皺紋形成、紅印出現添
聽到都驚驚呀, 我咁多年冇護理過自己
會唔會好似鴻仔話齋, 我已經去到無藥可救0既地步架????


, 等我講下UV Expert – Shield Fluid 12小時活性防禦 SPF50 PA+++
能針對抗禦長波幅UVA,同時亦結合多種濾光因子,
帶來長達12小時抗UVB保護
令肌膚獲得全面抗UVAUVB保護。
創先科技,全波段保護


至於呢支BB COMPLETE
真係要好好講下
話說我身邊有個美容逹人, 佢見我之前買韓國BB CREAM
於是, 就推薦我同 LANCOME
佢話, LANCOME結合防禦修正均衡於一身
12小時全面抗曬, 遮瑕又一流, 仲可以修護皮膚
讓肌膚保持亮白喎....
聽到咁, 我真係好心動, 好想即刻買番支架啦
好采, 想買0既同時, 就收到     LANCOME 0既試用通知啦


BB COMPLETE 真係唔惹少呀
原先未查時, 皮膚真係黃黃地,
近睇, 實不相瞞, 我真係有好多色斑架



yeah, 呢個就係BB COMPLETE 0既效果啦
係咪想話, 同一個人, 個樣駛唔駛差咁遠呢
鴻仔都係咁話, 仲勒令我唔好再俾個素顏佢睇添.....
激死我啦....
不過, 又講真喎, 一白真係能夠遮三醜架
淨係睇呢兩張相就知啦.....
所以 今個夏天, 真係點可以少左呢支SPF50 PA+++ !!!!


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 



3 則留言:

  1. 朋友比左10ml sample 我, 我都未trial呢!! 見完你用, 而家好想即刻開黎用啊 ^^

    回覆刪除
  2. 你好呀!我終於都寫番BLOG!仔仔的發音問題OK沒有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀, 發唔到T音......
      例如會將獅子講成芝士, 車講成遮.......
      教左好耐, 仲係唔太掂呀
      請問, 有冇乜野方法可以教得好小小呀

      刪除