2014年3月5日星期三

台北宜蘭台中開心之旅2014-DAY 1

大家好, 我係鴻仔!!!

一向我都好反對新春其間去旅行,
因為一定特別貴!!!

自從多左魚仔同朗朗之後, 我地都無得楝, 
唔係旅行旺季都去唔到旅行! 學校假期等於旅行旺季!
而我又唔主張叫兩個仔走堂去旅行!

所以選擇最平的旅行地點........台灣!

如果今次只玩台北的話我都一定會大叫超悶無新意!!!
今次旅程加插左宜蘭台中, 
令這個旅程生色不少!!!

最緊要同埋二叔一齊去, 就可以租車自駕遊,
自駕遊勁輕鬆{作為乘客的我地}


出發前例牌去睇陣飛機

其實我超驚同呢D兩歲樓下的BABY一齊搭飛機,
萬一喺飛機上, BABY失控狂叫咁就大大鑊啦!!!
後果我都唔想諗啊{無眼睇}


我心諗一個鐘多D就到台北.....好快到.....同去澳門差唔多!!!
{保守住我...細佬等陣千萬唔好傻左....我會不知所措}



今次真係好好彩, 細佬全程機上瞓左! 
到當地時間都成下午四點左右, 時間無多,
出埋市區揾埋酒店都五點幾六點, 
嗱嗱聲去永康街食小籠包{流口水中}

我最愛的鼎泰豐啊, 一去到門口已經人山人海, 
拖兒帶女的我地只好食附近的高記!
要有安樂茶飯食, 唯有買定蛋糕餵魚!!!


一到魚仔食飯鐘數, 無嘢食落佢肚, 佢真係會殺人架!



喺呢一刻, 我終於明白乜嘢叫做快樂無價!

有得食, 無得輸!






唔通我地真係咁鐘意食小籠包?
籠上湯小籠包, 兩籠蟹粉小籠包......
未計其他餸.....數一數......加加埋埋有成40隻小籠包{大叫}


原來叔睇錯MENU,誤以為一籠得四隻!{暈暈地}


仲有碟生煎包.....都係十隻{OH NO }



朗"爸爸, 我幫你頂五十隻!" {設計對白}

好景不常, 我家細佬忍唔住啦, 要爆發啦!
又喺呢一刻, 我又明白乜嘢叫做知足常樂! 大半餐飯無爆我已經好滿足!


 食完五十個包之後, 我地立即去士林夜市再食過, 
唻到台灣唔肥番幾KG番香港邊對得住自己!

我唻啦。。。。雞排珍珠奶茶!!!{再次流口水中}






夜市又點會啱呢兩隻小魔怪, 
還好仲有啱小朋友玩的地方!





最後, 我地四個行唔夠一個鐘就返酒店休息!!!
DAY2再戰!!!

後記:

嗰幾日台灣之旅, 細佬豬都超勞氣, 勁唔好老脾!
嘔左成三次, 仲要發燒, 
最唔好彩就係本身都相安無事, 
一去到台灣第一日就病到七彩,
我地次次旅行都會準備平安藥, 
只係今次無帶藥啊,
新年流流周圍醫生都唔開, 新年前又超忙,
諗都無諗過一到台灣就出事!!!

好彩, 細佬總算唔食藥情況下, 自己即日自行退燒, 仲要一日比一日生猛!
真係要比十個讚細佬B!!!


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 

同我地做個朋友仔啦!!!!


沒有留言:

發佈留言