2014年3月12日星期三

台北宜蘭台中開心之旅2014-DAY 3

超級開心0既第三日之旅
呢日一早起黎, 細佬豬就成功復活
又再次噬起棚牙, 開開心心周圍跑啦.....
見到阿仔食得訓得玩得, 唔再扭黎扭去
哈, 真係最開心莫過於此....

呢日, 除左細佬好番之外
仲有太陽伯伯出黎贈慶
0係溫暖0既陽光下, 一家大細去 FARM, 簡直係最好不過

好, 去一去相

呢朝細佬豬個樣係醒神左好多好多
個人都活潑起黎, 開心開心


食過早餐, 就準備出發啦


今日景點 - 幸福農場


呵..... 巧巧巧幸福0既一對哦.....


哥哥騎上幸福老爺車, 尋找佢0既幸福啦.....


好可愛0既壁畫


呢樹其實真係幾啱小朋友


又有bubble 玩


又有動物睇, 正!!!!


嘩嘩嘩, 不得了
仲有古式古鄉0既棉花糖機添


哈, 細佬豬個樣幾咁好奇.....


yeah, 話咁快, 又可以食食食啦!!!


食飽再黎過


呵, 不得了, 非洲鴕鳥
個髮型實在嚇屎我, 成個老伯伯咁....


前往幸福哦..... 有邊個唔想?????


打水定玩水????
呢度有好幾部水機俾人打水戰架
如果有帶多套衫, 實同佢地玩番轉0者....


 跟住, 我地仲參加左個 pizza 製作班


我地整鹹味pizza


預左細佬豬幫唔到手架喇, 哈哈


哥哥就好用心.....
哈,其實佢超鐘意食pizza, 今次有得親手整黎食
佢好好好開心


yeah, 話咁快搞掂 


將佢放埋入火爐


咁就開得餐啦喂.....
實呈都ok, 好好味架, 哥哥廚神萬歲!!!


玩完農場, 我地再戰宜蘭國立傳統藝術中心


周圍都佈置到成個70年代0既台灣咁
好多野食, 好多野睇


仲有巧巧味0既台灣香腸


靚靚台式燈籠


一拖二, 我好幸福哦


舊式雜貨店, 裡面0的野幾有趣架....


細佬豬鹹魚番生, 呢日真係又跑又叫又大笑


細佬豬, 見你健健康康就好啦......


臨走, 兩兄弟仲0係草原跑跑跳跳就晒電
呢日真係玩得好好好開心哦.....


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 



6 則留言:

  1. 個農場好啱小朋友玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 都幾好玩, 不過就隔涉0的囉
      好彩今次有二叔同我地同行咋

      刪除
  2. 會唔會係出牙發燒呢?我見上星期小丸子都無啦啦發咗 2日燒,但又無咳無鼻水﹗不過你帶咗細佬去睇耳仔未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇發燒, 只係有時會按住耳仔尖叫
      我地最後問隔離EE (EE 後生係護士長黎架) 佢話只要冇發燒就唔需要太擔心, 咁呢排又好似見佢按小左耳仔, 所以就冇理啦

      刪除
  3. 宜蘭我都好想去ar, 見倒你d 相咁靚就更加想去...
    你地個暑假好正, 每日都咁多活動~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都OK 啦, 宜蘭我覺得都OK好玩0既!
      而家細佬大個啦, 可以出多0的街, 所以趁暑假係咪周圍去下囉,

      刪除