2015年3月25日星期三

麻煩細佬

新年,旅行以後
我們家一直在忙
爸爸忙番工, 兩隻仔忙番學
而我呢, 就梗係一直在忙湊仔啦....

踏入下學期開始
哥哥0既功課突然深左好多
尤其係中文.....寫0既字真係複雜左, 難左好多....
抄寫0既功課, 由寫單字, 到現在開始, 要寫句子了
其實哥哥學校功課量一直唔多, 除左星期五外, 每日都只係有一份而已
雖然功課係少, 但係每一日, 大家仍然會在做功課上糾纏好耐
真心覺得, 中文字好難寫....
真心覺得, 如果可以, 真係唔想搵間多功課0既小學哦.....


講完哥哥, 又講下細佬
唉....呢個細恅豬真係冇得救
咁大個仔, 三歲喇, 仲係咁鐘意典地
一有小小唔如意, 就一哭二鬧三典地
講左一百次, 其實可能係一萬次都有架喇
叫佢唔好0係街, 發脾4典地
但佢總係唔聽, 有次典地典到我都好嬲怒
最後決定走人, 由佢自己0係條街典
點知, 典完30分鐘, 我走番過去, 諗住同佢講道理喇
哈.....佢仲係死性不改, 點都唔肯起身.....
唉.....真係耐佢唔何....


哥哥同細佬, 真係好唔同
哥哥唔理佢, 我跑走左
佢就會好緊張, 好驚咁追住我
但細佬呢, 總係冇有怕咁0既樣
連老師都話, 細佬好識試人底線
唔到最底線最底線0個個位, 佢係絕不收手0個種人
對住佢, 真係人都顛
有時, 我0係度諗, 佢究竟幾時先會懂事
幾時先唔會咁淘氣呢.....


今日之嘛, 細佬同爸爸吃飯
佢筆飯筆到一地都係, 連爸爸對鞋都滿滿是飯
爸爸於是同細佬講: 你可唔可以食得小心0的呢?
細佬: 唔可以, 哈哈....唔可以, 哈哈
仲要哈哈, 哈哈.....鴻仔真係快要俾佢激到斷氣.....



初初細佬細個, 見佢成日都笑口噬噬
仲誤以為佢好鬼好湊
點知大下大下, 真係覺得佢好鬼難教
難教在, 佢永遠唔會聽人講
好聲好氣叫佢唔好點點點點點, 完全唔會理你
再耐心向佢解釋點解唔可以咁做, 都唔會理你
佢總係要挑戰我EQ 0既極限, 讓我忍唔住要鐘佢, 佢先會收手
但唔通真係要下下出拳頭咁對佢咩? 我又唔想.....
但又可以點教呢......好摸不著頭腦......好苦惱......




 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!







9 則留言:

  1. 大細性格兩極, 真係頭都痕埋.... 加油呀!!

    回覆刪除
  2. 爸爸隻腳真係好多飯wor =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食飯係咁架喇, 不過...... 話極都係咁, 冇得救

      刪除
  3. 俾我會抱左走佢, 返家先鬧, 唔會俾佢典地

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢招都試過喇, 都係一樣再犯......

      刪除
  4. 同我個女一樣, 好聲好氣唔得嫁, 氹又唔得, 惡又唔怕你, 人都癲! 唉!

    回覆刪除