2015年3月22日星期日

Playright x Kiehl's 智樂開心小熊醫院2015

好多謝 Kiehl's 0既邀請哦....
0係三月初0既一個星期日
我以一敵二, 去左 Playright x Kiehl's 智樂開心小熊醫院2015


好好天氣0既一日
好大0既一個啟德跑道公園
一去到, 兩兄弟已經忍唔住尖叫


一去到, 立即勇闖小熊醫院


Playright x Kiehl's 其實每年都會舉辦一次智樂開心小熊醫院
不過, 我地仲係第一次參加


去0既時候, 對小熊醫院一頭霧水
只係知道, 每個小朋友要帶一隻公仔去玩


去到先知, 原來係咁好玩
小熊醫院今年開辦左4個專科
包括(眼科、心臟科、腎科及骨科)、護理教學系、醫學教學系、藥房
小朋友化身成為小醫生, 逐一體驗唔同0既病房
醫治唔同病情0既小熊

呵, 哥哥正為梗小熊做梗心外壓
heheeee... 又幾有板有眼.....


在場教小朋友0既工作人員
個個都超有愛心哦....
唔講唔知, 其實佢地個個都係義工黎架.....
真係好多謝佢地每一個
因為佢地0既熱心, 在場0既每一個小朋友, 當日都玩得非常咁開心哦!


雖然只係俾小朋友玩玩0既小醫院
但係, 製作卻係非常咁認真
連洗傷口0既工具都好齊備


醫生哥哥好努力的替小熊 bear bear 洗傷口呢


呢個手術室真係超掂
0的儀器好逼真哦....


仲有埋醫生手術帽俾小朋友


可以扮得咁似咁似醫生, 兩兄弟都好興奮呢.....


呢隻bear要做搭橋手術
由主診醫生朗朗為佢完成


yeah, 手術成功
哥哥勇救bear bear


再去玩埋派藥房同初手嬰兒護理


咁多個病房
兩兄弟最like照顧bb


雞手鴨腳換片中
一邊換片, 一邊大叫: bear bear 0的poo poo 好鬼好鬼臭
好明顯條友好投入個角色喇, 哈哈..... 


呢個細佬就一邊餵奶, 一邊偷奶飲 ......
真滴汗.....有冇咁肚餓......


玩完醫院, 我地再轉戰感觀花園及遊樂場


超愛呢個用紙皮做的小迷宮哦


其實以前, 我地間中都有去下 Playright
不過有左細佬之後, 真係去唔到喇
今次再去, 真係好欣賞 playright 0既熱心
好多謝佢地為小朋友做0既一切

有興趣了解 playright 0既朋友, 可以睇睇佢地0既網站
佢地會不定期於各區辦活動




好靚好飄0既七彩紙條哦
小朋友0係裡面跑跑跳跳已經夠開心


塗鴉中


呢期勁愛A夢哦.....


哈, 第一次見細佬驚驚青青個樣


哥哥就大愛呢個滑涕喇



真係好好玩哦
再一次多謝 Playright x Kiehl's
好多謝你地0既邀請
小朋友今次能夠透過玩醫生遊戲
更加了解醫院0既運作
上了好好的一課
下年, 唔邀請, 我都會不請自來, 哈哈




 俾大家了解一下Kieh's
可以click 一下佢地個網址


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!




2 則留言:

  1. 好好玩呀...!!!
    可能第時你2個小朋友都真係會做到醫生去幫人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥成日都同我講, 大個好想做廸士尼0的哥哥, 可以派貼紙
      做醫生, 我真係諗都冇諗過......

      刪除