2015年3月18日星期三

首爾開心滑雪之旅2015-DAY5

真係愈來愈懶哦....
成日都拖住0的BLOG黎寫.....
呢期真係有小小唔想再寫落去
生活有點忙
生活有點累
生活有點悶, 再冇 mood 喇
希望, 我能夠堅持落去啦

好, 寫埋個day 5先
呢日本身我係超級想去南怡島架
不過, 滑完雪之後, 大家都冇電mode
所以, 都唔遠行喇....
唯有簡簡單單咁留0係首爾市
去南大門買手信, 去清溪川 hea 下
留0係酒店訓下休息下就算

相唔多, 去相

訓到皇朝八晏
一起身吃個lunch先


呢檔街頭小店真係要讚哦


阿豬媽0既蛋包飯真係食到lam lam 脷


個樣雖然好茶餐廳咁款, 又冇乜造型
但食物質素重要過一切
鴻仔呢個豆腐湯超韓,,,,


又平又好吃, 下次去韓國一定要番chur至得


終於到逹聞名於世0既清溪川


堅凍....


呢度夏天有好多小朋友0係度嬉水架....
不過冬天就......


嘩, 講真
0係呢度行, 我真係好擔心哦
兩隻仔一直都好失控咁0係樹跑跑跳跳


幾驚佢地是旦一個跌鬼左落水呀....


你知喇, 咁鬼凍
跌落水真係乜都冇得淨架嘛


但佢地放電起黎, 乜鬼都唔理
叫極都唔肯停
最後只能淺遊清溪川


之後, 去左南大門買手信
嘩嘩嘩, 南大門真的堅搵笨囉....
竟然同一件貨品, 我地後黎0係超市買平好多哦.....

呢個旅程我地日日都勁食韓國0的薯片, 零食
味道又多, 好味過熱浪呢....
大家去韓國都唔好放過哦


呢晚晚餐超開心哦
買左桶炸雞番酒店嘆
嘩, 千頌依炸雞好味到呢.....
好掛住哦.....


韓國0既旅程就咁完結喇.....
呢次一家大小都玩得好開心
期待下次唔知幾時可以再一家去玩呢...哈哈.....


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!






沒有留言:

發佈留言