2015年3月15日星期日

首爾開心滑雪之旅2015-DAY4

第四日0既早上
係一個好夢幻0既早上
一早起來, 外邊竟然下著雪
雪然後愈落愈大
0係房間裡頭, 小朋友一邊睇雪, 一邊尖叫
然後, 急不及待的, 嚷著要到外邊玩

好, 去相

Amazing.....
落雪雖然真係好凍好凍
但卻係好靚, 好浪漫....
如果, 0係呢個時候, 隔離企住0個個係都敏俊si.....而唔係鴻仔就好喇!!!!



細佬真係好少可肯影相架
可能落雪,興奮得滯
佢竟然肯望下鏡頭喎!



石頭一樣大的雪哦。。。。


呢一日,我地原先book錯左下午四點鐘0既大巴出首爾
點知,幸運的俾我地渾水摸魚,搭到12:00班車走
嘩,真係好采咋。。。。
如果0係滑雪場呆到4:00,成個早上都唔知做乜好
出番市區,又夜喇喎
咁就白白浪費左一日喇


臨離開時,又再偶遇琴日隻兔仔


出到市區嘆韓國至潮甜品


哈,問你流口水未?
講真,今次去韓國,真係覺得韓國0既野食進化左好多
早幾年過去,真係乜都食唔落架
而家,真係好多食物都好啱feel囉!


hea完再勇闖南山塔


搭的士去到山腰,我地決定行上去
俾兩隻仔放放電


咪講笑,呢段路足足行左半個鐘


沿路風景好靚
可以飽覽整個首爾0既景色


終於行到喇喂。。。。
夕陽遇上南山塔,絕配絕配!


整番張全家幅先


情人塔果然名不虛傳,巧巧巧靚哦


唔駛問我喇。。。。
我地冇做埋0的老土野。。。
相戀十年喇,仲駛鬼塔住個屎佬呢!


心愛0既都敏俊si耶。。。。
(細佬,你唔想影,就咪鬼阻住我喇。。。。)


呢兩隻野,再黎阻住影相

南山塔真係好靚
不過卻係凍到不能再凍


哈,原來有鎖賣架喎。。。。


凍死人喇。。。。逗留大半個鐘
收隊,向明洞出發
再去瘋狂購物!!!yeah!!!


呢晚。。。。超正的一餐。。。


而家韓國最興呢個
芝士排骨


軟淋淋的芝士配上小辣0既排骨,真係冇得輸
下次去韓國,一定要再再再吃過




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

2 則留言: