2014年2月20日星期四

GILL家沙砵沙砵


自從去完台灣之後, 我地一家都冇好過
除左哥哥之外, 個個都仲病梗
真係快要咳到肺都甩埋出黎啦, 究竟幾時先可以好番架....

呢期, GILL 家一直都在養病中
沒有多餘0既精神去寫BLOG
(不過就有精神去追星星....哈哈....
大家有冇煲來自星星的你呀? 真係超好睇哦..... 單眼皮原來係可以咁有型0架!!!)

由於一直都在養病, 兩兄弟生活枯燥又乏味
今日, 連我都覺得近來太太太悶啦
決定讓生活添小小色彩
我決定要沙砵沙砵一番

YEAH
多得呢包野, 我先可以化身成為美女廚神咋


呵呵, 睇番都流晒口水哦
我煲野賣相唔錯掛!!!!


準備開餐之際, 發現哥哥又開壇
唔知點解佢總係好鐘意玩埋晒0既咁0既野
好話唔好聽, 好似拜山咁, 鬼火咁多祭品


整到亂七八糟, 居然同我講
媽咪, 我覺得好靚呀, 我整得好辛苦, 由朝整到晚架....
我啞口無言, 靚在邊樹呢請問??? 有人可以解答到我嗎????


知到今曰食沙砵沙砵
哥哥巧巧巧開心


細佬餓過飢, 爆喊爆喊
不過幸好, 有得食, 佢就會收嗲啦....


呢晚, 一家四小口, 簡單0既一餐飯
食得飽飽又滿足
希望病病病, 快快離我地而去啦!




 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 


4 則留言:

  1. 試下煲川貝雪梨呀,悠悠好得,佢好多痰,飲左兩三次有好轉,再飲多兩日就清左..真係幾掂..而家轉天氣我都煲定比佢打好個底..

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過喇, 不過我地食就唔算好WORK囉......

      刪除