2014年2月1日星期六

一顆恨拍拖的心

大家好, 我係鴻仔!

一睇TOPIC, 係唔係好有一種少男懷春的味道呢!!!

鴻: "啱啱喺FACEBOOK又見到人地去拍拖啦, 點解人地個個生左仔女都可以活得精彩,
日日都愛情萬歲, 而我就無晒愛情啊, 點解!!!"
最估唔到GILL仔比我呢個回應....
通常佢都係當我發UP瘋, 重來無正視過我呢一顆恨拍拖的心!!!

話說今日大年初二, 適逢我媽咪又放新春假!
gill仔:"不如打比你啊媽問下得唔得閒湊住兩隻嘢?"
當時我心都離一離, GILL仔係唔係燒壞腦啊,
無可能會放下兩個仔陪我,
無可能....無可能...無可能.....

最後我都接受左呢個事實!
我得左啦.....YEAH!

佢地兩個開開心心去嫲嫲度





第一站: 青衣城
去uniqlo shopping
竟然摸門釘....開三點!!!
OH...OH...OH.....


拍拖不外乎都係SHOPPING同飲飲食食
無得SHOPPING唔緊要, 去食好嘢!
雲南米線簡真係GILL仔最愛,




對UNIQLO念念不忘的GILL仔.....
又係三點開....
今次等都等到佢開門....
但我地又要趕睇戲!
GILL仔諗左一招絶世好橋出唻, 可以令到UNIQLO早D開門
我都好好奇,
好心急想知有乜計仔令到UNIQLO可以早D開門???
gill仔話: "等我行近D門口, 用好期望的眼神望入間舖, 再行近SECURE身邊比D壓力佢!"
結果, 早開左一分鐘!!! gill仔條計....掂啊!!!


今日重點重頭戲


睇戲....睇金雞
知唔知我有幾多個年頭都係孤伶伶睇戲,
今日有伴同行, 有得拍拖我已經好開心!!!
多謝!!!





當我地風流快活之際, 另一邊箱的朗朗同魚仔做緊乜???
whatsapp響起, 睇一睇,
原來兩個仔打緊機!
兩個仔打得好肉緊woo

再睇多張相, 
哦, 肉緊原來係朗朗同魚仔一箱情願,
其實二叔同軒軒打緊PS4, 
而兩隻嘢攞住嗰兩個手掣係XBOX, 
朗朗真係誤以為自己打緊機, 幾咁投入!!!

拍拖要盡興, 
當然要由朝玩到晚,
由LUNCH到SHOPPING到戲再到DINNER
爽啊!!!

最後食唔到PIZZA HUT, 
食翠華都好掂啊!
正正正!!!


簡簡單單拍拖日
食飯睇戲行街SHOPPING
其實我有時就係要這麼簡單的一日,
謝謝今日所有人(GILL仔, 媽咪, 二叔, 二嬸, 軒軒, 端端)

愛情萬歲, YEAHYEAHYEAH!!!

 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


沒有留言:

發佈留言