2014年2月6日星期四

Gill 家閃人鳥

YEAH....
當大家睇到呢篇BLOG時
我地GILL家, 已經離開左香港啦...
今次0既目的地係....登, 登, 登, 登.... 就係台灣.....


已經有兩年冇去過台灣喇
好掛住台灣0既牛肉面, 苦瓜汁, 魯肉飯, 鹵水......
諗起都流晒口水呀!!!....今次真係一定一定要食個夠先至得....
講番今次0既行程先
我地會去六日五夜
會去台北, 宜蘭同台中三個地方
台北同台中之廿前都去過架喇
反而宜蘭, 就未去過
真係好期待哦....

呢幾日, 都仲會有BLOG睇0既
得閒可以去 SHE.COM 或者 BLOGSPOT 探下我架!
番到黎再報告今次台灣之旅啦!
我地會玩得開心0的架喇!!!

 HEHEEE….
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

1 則留言: