2014年2月11日星期二

新年小記2014

多謝大家0既關愛
我地一家仲係病入膏肓中....
呢兩日, 一啪完藥, 就大訓特訓, 訓到天昏地暗啦....
希望會0係不久0既將來, 兩兄弟可以快快好番
再次展露出佢地燦爛0既笑容啦
smiley

講番今個新年先
呢個新年原先活動一浪接一浪
不過, 由於太嫲0既情況唔係咁好
結果, 初一,二0既節目都泡湯啦
不過玩唔玩, 並唔係重點
最重要係希望屋企人能夠健健康康
願望太嫲能夠早日出院, 再同我地開心過馬年啦








至於初三呢, 早上同朗婆婆飲過茶後
就有熙熙表哥千里迢迢過黎 gill 家拜年啦
真係開心開心
兩表兄弟再續前緣
又去公園又餵魚 








大年初四
約左 KAYLIE 同學學一齊出黎小團拜
開心開心
2013年0既聖誕一直約佢地唔到, 當時真係有小小失落架...
畢竟, KAYLIE 同學學都係朗朗0既兒時玩伴, 佢地一直都伴著朗朗成長
我總係好希望, 每逢佳節都可以小聚一番
今次一聚, 滿足 + 幸福














我地0既新年, 就係咁, 輕描淡寫咁渡過左喇
大家又過得開心嗎????
0係度, 再祝願大家馬年行大運
:)

呢幾日, 天氣真係 好好好凍呀
大家都著多0的
記得要身體健康哦!!!




我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

2 則留言: