2014年2月16日星期日

回到新年前-小朋友的開心團年飯

嘩....嘩.....嘩.....
呢幾日真係凍到冇朋友呀.....
之前仲0係度諗, 今年都好似冇乜凍過,
估唔到過左年, 居然會得番4度
係呀, 你冇睇錯, 我冇講錯
我地呢區, 山卡喇, 得番4度咋
開左暖爐, 都頂唔順呀...
仲有兩日, 凍埋呢兩日, 就捱過左個冬天喇!!!!
希望快快手, 過捱呢兩日啦....

好, 寫番正題先
0係年廿九, 我地相約左哥哥班 FRIEND 出黎開左 P
YEAH 無錯
MAX 屋企, 就係我地最鐘意落腳0既地方
呢日, 我地玩得超開心
有 AUNTIE MAGGIE 教我地整薯蓉
又有 AUNTIE KASTRE 教我地整饅頭
最後, 仲有以恒媽媽教我地整湯圓添
個個小朋友化身成為美男廚神
活動一浪接一浪, 好玩到你唔信呀


好, 去相

嘩, KASTRE EE 真係有心機
屋企唔單止企企理理, 仲貼到靚靚仔仔咁.....
真羡慕哦.....
可憐我屋企, 年頭亂到年尾...哈哈


上到 KASTRE 屋企無耐
朗朗個巴斯就俾 MAX 打爆左
結果, 哥哥痛哭收場


俾人打爆左個波都算, MAX 仲要火上加油
過去踩住巴斯個頭 (堅踩左幾野)大叫: 我下次唔會打爆你個波0架喇.....


激到朗朗死下死下, 哈哈.....


後黎, 到我地話要玩小廚神遊戲
哥哥先收手, 唔再痛哭
話時話, 查實佢都幾喊得.....


YEAH 
第一味菜係薯蓉


讓小朋友動動手, 整下野食
小朋友開心, 大人又靜心


呵, 隻隻仔都超開心



完成, 好味好味


一浪接一浪, 輪到饅頭啦....
見到 KASTRE EE 部面包機, 我都不禁心思思, 想買部黎玩下


脹卜卜, 發左烤0既面粉好可愛哦.....
 



專心男


哥哥0既傑作



不消一會兒, 香噴噴0既饅頭就出爐啦.....


最後, 有以恒媽媽傳授真功夫
教小朋友整湯圓


原來湯圓一0的都唔難整架喎
好快, 我又有得食喇....
而家諗番, 終於知道點解呢期肥到面都圓埋啦
新年呢期, 真係日食夜食
過年後, 要努力減下磅至得


不過美食當前
又點抵受到誘惑喎.....


就係咁, 我地又煮足一日野, 又食足一整日啦
我忽然覺得, Kastre ee 屋企真係唔能夠成日上架
上整去都肥幾磅咁走人, 真係唔多掂.....哈哈
好, 我要努力減下肥至得!!!


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 











1 則留言: