2014年2月3日星期一

大年初一壞消息2014

今年0既新年似乎一般般
踏入馬年0既第一日, 大年初一
我地就收到一個極壞0既消息喇

0個日0既下午, 我地去左奶奶屋企食開年飯
都未開始食飯咋, 就收到醫生0既急 CALL 喇....
我地0既太太 (太嫲) 突然病情告急耶.....
大家都都好擔心, 你知喇, 醫生CALL 得, 情況多數都係兇多吉少架喇
大家頓時乜野心情都冇晒, 急急爬左幾啖飯, 就總動員, 一齊去左醫院喇....

同鴻仔0既嫲嫲接觸並唔多, 對我黎講, 感情亦唔會好深厚
但我確實的, 亦感到非常咁傷感
這個老人家, 平時雖然有點兇悍
但我打從心底的, 很佩服她那頑強0既鬥志
你知嘛, 一個80多歲0既老人家早兩年患過血癌,身體一直都唔好
這些年更患上老人痴呆
但是, 佢沒有放棄過佢自己, 一直都好努力好努力的活著
早陣子, 不小心染上感冒
雖然只係一個小病, 然而卻因此而誘發拼發症

這位老人家, 原來諗住歡天喜地, 大年初二可以同自己0既家人一起開年
結果, 卻要一個人躺在醫院裡
見到佢一個人臥在床上, 有點兒神智不清的樣子
我們真的心痛不矣....
太太, 你要加油哦....
要繼續努力的活著, 我地會為你不著的禱告
你都唔好放棄你自己哦!!!



 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 





沒有留言:

發佈留言