2014年2月14日星期五

GILL 家情人節2014

又到一年一度0既情人節啦
大家今日過節過得開心嗎?
哈, 等我曬下幸福先
我個人好簡單0架咋, 可以開開心心, 同兩隻仔, 同肥佬鴻一齊, 食餐家常便飯
我已經覺得自己好幸福0架喇

好, 去一去相
YEAH, 呢個就係我炮製0既情人節晚餐啦
鵝肝牛仔骨薯蓉
哈, GILL 仔貫徹始終, 永遠都煮到好睇唔好食
呵, 辛苦晒鴻仔啦, 又要食埋我0的極難食0既野

哈, 多謝老公
仲以為自己會冇禮收添


有朱古力玫瑰同蛋糕
開心開心

呢幾年, 我地都唔興送禮俾對方
人大左, 覺得禮物並唔係必需品
有心就好啦.....

反正, 一家四口,就係我覺得最幸福的事
唔需要添加禮物了....







鴻仔, 知道情人節, 你係好想同我拍拖
唔能夠完成你心願, 真係好對唔住哦....


尋日, 同你嘈左一交
其實, 我心裡面係好明白你
但咀裡卻偏偏不肯認錯
這些年來, 有左朗朗同魚仔之後
我知自己的確冷待左你
我乜野都以孩子為先, 我以為你會明白, 以為你會諒解
但原來, 你都係一個有血有肉的人
你都好想被愛, 好想被重視....
以後0既日子, 我會努力
我唔會再做一個偏心的人
我會寵愛你, 朗朗, 同魚仔
願我地0既家庭, 永永遠遠都係幸福0既
smiley


0係呢度, 都好想同各位媽媽講
愛自己0既孩子時, 亦記得要愛自己0既老公哦
千萬唔好好似我咁, 讓老公難過!!!
共勉之




 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

3 則留言:

  1. 點解魚仔咩都放入口?HAHA, 好好笑~~

    回覆刪除
  2. 我老公就愛我女多點LAW, 如果你生一個女, 佢就會平衡點.....

    回覆刪除
  3. 我老公都係咁呢,成日覺得我掛住個囡唔理佢..
    其實我好激氣架...我揍一細已經辛苦,點解要我搓多個大既喎...
    點都係應該佢要照顧我多啲啦.....
    男人都係小朋友尼呢....

    回覆刪除