2014年2月27日星期四

沙砵家庭樂

Yeah
終於都可以重見天日喇
終於個個都漸入佳景啦
原來,無病無痛真係世界上最幸運0既事呢
哈,所以有健康0既身體,真係要感恩感恩哦!

好番小小,又再讓人諗起沙砵沙砵
哈,事關小妹煮野食出名難吃,鴻仔為免我又出事
加上,上星期0既沙砵, 一家人實在吃得太開心喇。。。
吃過番尋味0既我地, 決定又再黎多次, yeah!!!


呵。。。。去相

聽取契姐0既建議, 決定轉下食豆乳隻湯底


為免成家人變左燥底
賢良淑德0既我煲好左雪梨水俾大家享用
(哇哈哈。。。賢良淑德。。。。咁都寫得出,自己都忍唔住笑)


今晚鴻仔負責買餸
大家有冇注意到呢。。。我迫逼左鴻仔剪左都敏俊個頭哦。。。。
鴻仔個樣立即後生左廿幾年耶, 而家個樣望落去仲後生過朗朗。。。。哈哈


鴻仔話,買餸0既阿姐見到佢呢個造型
個個稱佢為"細佬"同佢講"細佬,想買0的乜野菜呀???"
見佢沾沾自喜, 我都唔好意思同佢講出真相
實呈。。。唔通人地叫你老野咩。。。老野,想買0的乜呀。。。。
cheeky
不過,我懷疑鴻仔又俾人老點左
佢話要買旺菜,人地就俾左呢隻佢啦。。。。
呢篤生菜唔似生菜,旺菜唔似旺菜, 究竟係乜水黎0架????

其實我都幾鐘意沙砵沙砵
多菜少肉啱晒我同魚仔

其實豆乳湯底都ok,不過我仲係鐘意上次0個隻寄世鍋多少少

呵,不過味道對我地黎講又唔係重點
最重要係一家人吃飯開心,大家圍住個爐講下笑,食下野
真係巧巧巧開心

丸王朗朗豬

菜蟲即係菜蟲
呢個稱號真係並非浪得虛名架
今晚細佬豬又再大顯神威,鯨吞左半鍋菜啦
人仔細細,食得仲多過哥哥

太餅印啦佢地
哈,見到呢張相,我決定要替朗朗同魚仔都整番個都敏俊頭
等佢地三父子一齊樣樣衰衰至得。。。。哈哈

哥哥成日就要筆野食,危險到死
玩仲多過食,快要激死我鳥

哈,超開心0既打火鍋日

 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言