2013年9月22日星期日

朗朗魚魚賀中秋

今年0既中秋過得非常咁開心, 非常咁快樂
我地並沒有外出
只係落左樓下0既沙灘
相約一眾好友, 一齊黎個沙灘 Picnic

今年0既月亮, 真係又大又圓
我地坐0係沙灘, 一邊賞月, 一邊吃吃喝喝,
大人有大人傾計, 小朋友有小朋友狂歡
真係超級 happy 呢.....
哈哈, 老實講, 我而家已經期待梗下年中秋呢!!!



好, 無謂野唔講喇

去相

哈, 呢日我地由天光玩到天黑




朗朗今年0既燈籠 - 騎呢 Rubber Duck 
(都唔明點解朗朗會對呢隻怪鴨一見鐘情0架..... 仲非君不買添..... )



第一次玩燈籠0既魚仔竟然超like 燈籠..... 

真係同哥哥截然不同→想當年哥哥玩燈籠玩到爆喊收場



大個仔0既朗朗, 今年成為燈籠狂迷




不過, 卻不懂得憐香惜肉, 成日拖C咁款..... 
燈籠未去到沙灘, 就得番半條人命....




我地散步落去, 沿路俾細佬自己行
 

比起哥哥, 其實細佬算係一個幾肯行0既小朋友



今日忘記幫細佬豬帶鞋仔出街,  讓佢成為新一代赤腳紳士



好采細佬個人冇乜所謂, 赤住腳行都OK


細佬人仔矮細, 行路總係成隻企鵝咁, 真係好鬼惹笑.....






細佬俾我錫到 O 咀.....乜你好慘咩????



狂野哥哥玩到喪




到逹目的地喇, YEAH!!!



今次, 我地最早到



雖然只有五點零鐘, 但沙灘已經勁勁勁多人






我地快快手, 霸左個靚位後, 又再四圍遊





除左燈籠之外, 犀利哥今晚仲有犀利光



而 MAX 呢, 仲為我地帶來螢光棒



兩個可愛小拿渣






齊人, 可以開餐
呢個係我地個架步....係咪勁多野食呢????


一路食, 一路睇住今晚個靚靚月亮



細佬仔今晚算係咁上下, 扭計位唔算多



好靚0既螢光棒






有型 MR. COOL



帶領兩條0靚遊左整個大沙灘



今晚真係有小小嚇親我, 哥哥同MR. COOL 玩玩下, 突然失蹤左足足20分鐘
沙灘又黑又多人, 搵左幾耐先搵到佢0地......嚇屎.....



玩左一整晚, 收隊時, 左搵右搵
都搵唔番哥哥對鞋........
好采, 今晚係著住對舊鞋落去咋, 如果唔係, 真係肉痛屎我呀.....






HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 

同我地做個朋友仔啦!!!!








8 則留言:

  1. 愉景彎,個沙灘,似私人沙灘.

    回覆刪除
  2. 一齊喺沙灘玩同慶祝中秋, 好開心~~ 囝囝好活潑呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都OK活潑0架, 所以呢個阿媽的確唔易做0架

      刪除
  3. 你地大食會, 但個FEEL好似星期日既工人姐姐開餐咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講完, 我就好覺..... 下次一齊呀, 哈哈哈哈

      刪除