2013年9月3日星期二

曼谷華欣開心之旅-DAY 3

雖然, 我係好鐘意SHOPPING
但係, 帶住對仔, 我總係好想去一0的冷係有教育意義0既地方
 DAY 3  0既呢一日
我地去左距離曼谷, 一小時車程0既大城

輕輕介紹一下大城先
大城係古老故都
被列為聯合國教科文組織世界遺產
係一個相當值得去0既地方黎0架

而去大城0既方法好簡單
一係包車, 一係就好似我地咁坐MINI VAN
如果選擇後者, 就要坐BTS到 勝利紀念碑站, 再轉坐MINI VAN

好, 去相


坐左大概70分鐘, 再包篤篤3小時四圍遊覽
其實一般包篤篤, 都係600 BAHT左右, 記得唔好做水魚哦.... 

 


到喇,到喇....古績哦..... 



超宏偉0既建築


 
周圍都好靚




 不過, 亦都好破舊



HEHEE.... 黎張全家幅先


真係有數唔盡咁多0既佛像



我地爬上塔頂睇風景



 真的得宏偉




大概....這就是佛教國家獨有的特式吧......







 哈哈, 好有趣0既佛像..... 不過都真的幾嚇人




婆婆表姐與恐怖佛像



其實行行下, 會覺得周圍都差唔多









真係好難想像, 點解幾百年前0既人, 係點樣雕塑出咁多, 咁靚0既佛像






兩兄弟似乎0既呢度放電, 開心過行夜市......



細佬大開心, 周圍自由行

  

不過真的爆熱, 行兩野就成頭汗啦



古靈精怪朗朗豬

 
 
















巨無霸睡佛












好快就玩完三粒鐘
夜晚, 同我最偉大0既媽媽一齊賀生日



呢日, 我地BOOK左 JW Marriott Bangkok 0既自助晚餐


上網CHECK過, 呢間酒店0既食評都好唔錯
仲有我心愛0既鵝肝食添


一去到已經覺得好驚喜, 因為真係爆多選擇
而且每樣餸都色香味俱全 




勁愛泰國0既杧果糯米飯


 可能在香港吃開厚切三文魚, 總覺得佢地唔夠份量





生蠔真係不得不讚, 好新鮮, 有海水味..... 連我呢個不大愛吃蠔的人, 都自隊了一打以上呢...


泰國海鮮真的好好吃, 蝦都好大隻, 好鮮味









羊架亦係另一重點推介, 冇"蘇"味, 而且好淋.....總之就係爆好味喇


今餐真係大豐富....


食到兩隻野抱住個肚回歸.....
yummy yummy


13 則留言:

  1. 大城真係好靚喎...有一種感動既感覺呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而且去下呢0的地方, 俾小朋友認識下泰國0既HISTORY嘛

      刪除
  2. 嘩...睇完好肚餓,好想食芒果糯米飯﹗

    回覆刪除
  3. 點解你d 相咁大張既, 你set 架 ?
    唔明點解我出既文章, 字又細, 相又細, 好煩惱

    另外你可否比埋你個mail 我嗎, 我想add 埋你.

    回覆刪除
    回覆

    1. 最近忙住摸索BLOGSPOT, 所以一路都冇時間覆MESSAGE,唔好意思哦.....
      唉, 呢個問題問得好, 我都攪左好耐, 先知點放大0的相
      將張放左出黎後, CLICK一下, 佢下面會有埋字, 你按放大就OK喇
      E-MAIL 係gillgillkwok@gmail.com

      刪除
    2. 唔緊要, 呢排我地個個都忙, 撞正開學日.又撞正YAHOO BLOG又要搬
      ADD 左你, 等你ACCEPT
      我試過, 不過只放到一張大, 其它唔得既...究竟係咪放大晒D 相至加字先得呢?
      同埋你用邊個板板圖,每次只SHOW一篇文章既.

      刪除
    3. 但查實呢, 要ADD人的話, 需要對方0既E-MAIL 嗎?
      唔係只係按追蹤嗎??? 我唔係好識呀
      你叫你ACCEPT 你, 但我又唔知0係邊度按ACCEPT 喎....
      好一頭霧水0既感覺.....

      關於放大張相呢個問題呢, 佢似乎係好STUPID 0架, 要逐張相按的..... 如果你發現唔係, 請話埋俾我知喎, 逐張按, 真係好浪費時間..... 好煩呀呢邊.....

      刪除
    4. 其實add人係for你個blog唔係共開就要add,
      我見你係set共開,咁add唔add都不大問題

      至於我叫你accept呢,其實已手send左invite 比你,你只需去你gmail度就會見,你就可以撳accep

      將相放大仲有另一問題,我整左幾粒鐘都搞唔掂,頭一兩張相撳佢一下,都有條bar仔彈出來比我放大,點解一到第三相,撳極都唔彈!激鬼死我

      刪除