2013年9月5日星期四

曼谷華欣開心之旅-DAY 5 (上)

鴻仔寫0既blog真係超funny
連我都睇到笑爆咀...
希望佢肯多0的出場寫下blog喇, 
我知, 其實佢有好多粉絲0架....哈哈.....

好, 講到第四日
呢日, 我地包車遊華欣
(包車遊一日,用左$2000 baht,因為泰國包車都好海鮮價,所以記得咪做水魚哦!)
wow.....真係影左超級勁多相哦
所以最後決定, 要分兩篇blog黎寫

day 4
我地第一個景點係Santorini Park


話說, 之前0係鬼嫁個blog 見到呢個地方
我就好鐘意, 好鐘意
亦都因為呢個地方, 今次旅行決定要到泰國走一轉

好, 去相

Santorini Park 同我地酒店一樣, 都係位處七岩, 
所以坐車15分鐘就到喇, yeah !!!


星期一至四入去係免費, 星期五, 六, 日, 就要買TICKET
不過入場費都好平, 好似係$50BAHT左右.... 

 

 Santorini Park 有華欣小希臘之稱, 真係好好好靚0架.....


 幾乎....無一個角落, 都係影點來的

 
  呢度, 其實係一個SHOPPING 0既好地方


好多品牌,0係度都有分店0架, 表姐仔企住呢間, 就係CONVERSE

 

哈, 除左可以SHOPPING,亦有小朋友最愛0既遊樂場





左邊係我的黑馬王子, 右邊係我的肥仔王子


除左木馬之外,仲有摩天輪
 

旋轉鞦韆



同埋嬉水0既地方添, 
可惜, 我就係冇為兩隻仔帶多套衫, 攪到冇得玩水喇


 不過, 周圍行下, 影下相都好開心


因為, 周圍都靚爆

 



 

洗手間入口竟然滿天貓咪.....幾咁特別
實呈.... 厠所仲靚呀
不過鴻仔爸爸話, 男人老狗, 入到厠所狂自拍, 實在太港女, 佢話佢做唔出喎!!!!




好鐘意呢張全家幅, 所以用左黎整落呢個新0既BLOG度













 






 


 





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.....

同我地做個朋友仔啦!!!!

14 則留言:

  1. 我上星期都去完,真係靚到暈❤
    不過我就調轉玩,華欣hea完先去曼谷,回到去曼谷先喺呢個park停兩粒鐘影下相:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好靚, 去完勁開心囉, 哈哈
      我覺得好玩過曼谷

      刪除
  2. 哇,真係好靚喎依度....好似去左歐洲咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,勁靚, 所以當日一睇到鬼嫁個BLOG時, 就立即想去喇

      刪除
  3. 乜原來華欣有咁靚地方!

    回覆刪除
  4. 旋轉韆鞦和摩天輪係我喜愛的機動遊戲!

    My new blog :
    http://melody410.blogspot.ca 得閒多d來呀!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得旋轉鞦韆好特別, 我咁大個人都未玩過

      刪除
  5. 好靚呀,原來華欣咁靚����

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我好推介大家去華欣, 哈哈!!!

      刪除
  6. 可唔可以share 包車資料,我黎緊去。Thank you.

    回覆刪除