2014年5月6日星期二

減肥吧

大家好, 我係鴻仔!!!

今日我要化身為BEAUTY BLOGGER, 
我要大談減肥!!!

我仲記得八年前由識GILL仔開始, 
我常常掛在咀邊的口號"減肥!"
其實, 只不過真係一個口號, 無乜具體行動!!!

試過跑步........第一日雄心壯志, 擁有跑唔完的氣力!!!
第二日就開始FEEL到自己攰攰地, 全身散散地!!!
到左第三日又比我發覺到連個天都唔鐘意我, 跑步先唻落雨!!!
好啦......講到第三日........第四日我都唔想再講落去啦!!!!

試過做gym............仲記得第一次去到gym room, 
嘩.......好多大隻佬, 今次目標好明確.....我要做大隻佬!!!
時日如飛
大隻佬....這些機會都不屬於我!

節食係一個最好的方法,
食少D我就唔信會肥,
可惜, 喺呢一晚去左KASTRE EE度,
成枱嘢食,
叫我點忍啊.........食完先減啦!


減肥機會係要自己爭取
同呢班小朋友玩埋身肉
必定出汗
到時就可以燃燒卡路里

會唔會群情太洶湧



喺呢一刻, 我終於明白....
駛乜去gym房舉鐵
舉三個小朋友就得啦
一個三十磅
三個盛惠九十磅
oh.....九十磅....我唻啦

我要挑戰百二

減肥, 我會繼續奮鬥下去,
又點少得鄭多燕
一齊跳啦

唔講咁多, 睇現場啦!








減肥成功人士.....YEAH

一班減肥逹人唻張大照合先


我會再約呢一班戰友
同我決戰鄭多燕!
減肥逹人加油.....最緊要恒心....努力!!!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

2 則留言:

  1. 鴻仔你好攪笑呀
    不過,你好似真係肥左好多
    而gil就瘦左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到你話佢肥, 佢勁傷心囉......哈哈

      刪除