2014年5月25日星期日

灰色星期五

話說, 星期五0個日
哥哥間學校俾多次機會細佬豬
讓細佬豬再IN多次N班
我地滿心歡喜咁去到學校
心裡面諗住, 細佬而家進步左咁多, 實食冇痴牙啦!!!!
果然, 細佬見老師時, 表現卓越, 肯講肯做
見佢考成咁, 我心裡面都非常咁滿足
覺得, 細佬豬佢, 真係不知不覺間, 進步左好多!!!
當時, 真係好開心......

然而, 去到第二部份
見校長時, 細佬卻無神神發脾四
乜都唔肯做, 不斷扭計要走人咁.....
未公報結果, 我都知今次又衰左啦!!!!



其實, 哥哥0既班主任真係待我地好不薄架喇.....
想當初, 我一知道細佬考唔入
就立即搵老師求救, 而老師亦都替我地 FIGHT 到0係一月時IN 多次
點知0個次, 同今次一樣
考老師時, 係考得唔錯
到考校長時, 卻扭計收場



考完之後
心裡面, 真係好難過
覺得, 點解自己總係唔能夠好好咁, 控制到細佬0既情緒....
又覺得, 點解咁努力去改善細佬, 細佬又進步左咁多
仲係冇人肯接納佢呢!!!!



真係覺得好灰.....
亦好擔心黎梗九月, 細佬考K1會唔會好似今次咁, 食晒白果呢.....
細佬今年考三間N班, 淨係哥哥間學校, 都考左成三次
一共 IN 左五次, 五次都唔係 WAITING, 而係 REJECT....
五戰五敗.....呢個100%唔收0既戰果
真係讓我好驚慌.....
你知嘛, 想當年, 哥哥考咁多間N班, K班, 全部都收哥哥!
當時, 我仲好奇怪, 點解BK咁多家長話自己全軍覆沒
而家, 終於好明白0個0的冇學位家長0既感受啦....
真係好難受.....好難受......
壓力好大, 好大......
REJECT到....個人都好冇信心....

細佬佢都唔係好差0者.....點解, 間間都唔肯收佢....



其實, 而家細佬又唔係叫做冇書讀0既
今年N班, 會0係屋企樓下, 佢番開Playgroup 0個間學校度番學
不過, 問題就係, 下年 0 BACK UP
要由頭考過一間學校.....



說實的, 我真係覺得前路茫茫
真係有點兒無助...
而家, 唯一可以做0既, 就係0係呢段日子裡面, 努力咁去改善細佬
讓佢脾氣唔好咁壞, 個人又肯坐定定....
希望, 細佬佢能夠再進步啦....

大家龍b家長, 加油加油哦.........




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!









2 則留言:

  1. 加油呀! 我都算係過來人, 小齊都冇返N班冇BACK UP咁考K1咖, 到時試多幾間增加機會啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍B真係競爭好激烈架...... 你唔明架喇......
      哥哥當年真係易考好多

      刪除