2014年12月28日星期日

Gill 家大戰Camping car

自從暑假同過0的仔去過 camping 之後
我就一直念念不忘, 一路都想再搞多次
適逢一次, 睇到 blogger 芭比介紹塘福露營車
見到裡面0的設施都尚算幾齊全
於是, 就同 Kastre EE 齊齊作反
密謀整多次 camping 大作戰
日子, 就選0係鴻仔生日0既翌日
諗住, 俾佢一個意外驚喜, 同佢去開心開心一下.....


好, 去相


講真, 呢次真係殺鴻仔一個措手不及
佢萬萬估唔到, 我地會搞埋晒0的咁0既野黎替佢慶祝生日
呢獲野, 佢真係驚....多個喜....哇哈哈....


呢日, 係哥哥學校聖誕party
一放學, 我地就趕住入去啦....
大家都超級勁爆咁興奮


入到去, 已經天黑喇.....
呢日, 天氣真係凍到不得不得了
黃昏時份, 仲居然落起雨黎添....


原先, 我地已經買晒碳
諗住同小朋友齊齊bbq.....可惜, 天宫不造美......
唯有寄望下一次啦.....


bbq 不成
最後我地決定黎個沙砵沙砵夜
幸好, 呢度0既設備都好齊全
有晒刀叉碗碟, 爐頭焗爐
加埋我地0既廚神 Kastre ee, 
真係能夠將一切無可能, 都變成為有可能鳥, 哈哈


不消一會兒, 原先拎黎bb蕉0既雞翼, 已經焗好啦
香噴噴, 爆好味....YEAH....


多謝 Max 爸爸哦.....
又蠔又白酒....仲為我地炮製沙砵沙砵.....
真係超級開心呀......


一枱食物, 我地唔客氣啦......




雖然, 只能困在車裡
但係食下, hea 下, 再玩下, 都已經好開心


Kastre ee 真係好勁
帶左好多野過黎俾小朋友消遣
讓悶在車中0既佢地, 都叫有0的細藝.....


車子雖少, 但係卻有兩張床
而且, 軟淋淋, 都ok舒服架!!!!
呢晚有覺好訓!!!


黎張大合照先.....
哈, 一大班人一齊去camping, 真係有講不出的快樂哦......


美中不足係.....繼 Max 爸爸因工事離開營地之後
竟然, 去到十點鐘.....鴻仔爸爸發現自己冇帶眼鏡+con水
一樣要自行早退......真叫人失望哦......
(都唔知條友係咪專登架.....  >.<)


最後, 得番我地兩個媽媽, 三個細路........慘慘.....


相對棕櫚灘0個次, 呢度真係舒服好多
大家都訓得好好! 個個一覺訓天光......


第二朝賴床情況.........


Kastre ee 真係旅行居家必備
有佢就有好野食.......


呢一朝, 仲係落梗雨
天氣特凍.....


不過, 黎到呢度
唔想一直悶在車中
最後, 決定出黎走走


車外一片草原
仲有一個好啱小朋友0既公園仔添


真係服左佢地
凍成咁, 又大雨成咁
都仲可以你追我逐, 玩咁耐......


我同 Kastre 梗係唔會同佢地顛啦
留0係車裡面取暖, 嘆咖啡好過, 哈哈


後黎, 又同佢地影下相


留下倩影.....


再無無謂謂咁......


十二點, 頂唔順寒冬
最後決定提早走人
下次啦..... 希望下次天氣好, 訓完一晚, 
希望可以帶小朋友 hiking, 然後再去大澳行下市集......


不過呢架camping car 真係超難 book.....
唔知幾時先再有機會同佢再續前緣呢.....




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 好難BOOK呀
      上次問過, 如果而家BOOK, 最快都要三月先有期

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係幾正下, 又唔辛苦, 所以當初見到芭比去時, 已經決定BOOK黎玩下

      刪除