2014年12月8日星期一

再黎拍拖小記

今年係我同鴻仔0既第八個年頭喇.....
自從有左小朋友之後, 感情或多或少, 都有點點被淨化0既感覺
近年, 實在被痴心鴻抱怨得太多喇....
反覆思念過, 實在覺得, 
一對夫妻, 有時真的需要有, 熟於兩個人的空間

依稀仲記得
當年, 我地初初拍拖, 鴻仔甜言蜜語真係冧死人
曾幾何時, 佢同我講, 會愛我愛到永不分離, 天荒愛未老
(連呢句梁到嘔, 老土都唔恨0既金句-天荒愛未老出埋, 溫死女咩....)
當年熱情如火, 今時今日, 卻變成冷淡如水, 

甜言蜜語欠奉都算.....
話說, 某日, 鴻仔放工番黎
gill: 老公, 番黎啦, 好掛住你呀!!!!
鴻仔一邊按住電話玩鬥地主, 一邊說: 哦, 我都係
整個過程眼尾都冇望過我一眼, 擺明敷衍我!!!
真係火都黎埋, 見到都想鐘佢幾野呀!!!!!


或者, 兩個人一齊太耐.....
感情變淡, 無可避免
唔能夠好似當年咁甜蜜
唯有, 間中拍拍拖, 尋找當年的感覺!!!!



好, 去相

拍拖不外乎食
最近迷戀韓國美食
去了尖沙咀韓國街


在 OpenRice 搵到呢一間 - 秀韓國餐廳



呵, 拍拖都是美好的
開心開心


好好味0既牛仔骨, 真係要讚
超好味.....一定要搵日再吃多次


呢個韓式炒粉絲都巧唔錯
唔會好似出面0個0的咁油淋淋












食飽決定要潮拜龍貓


超靚哦.........


個個都肥0都0都, 咁可愛
真係堅想買晒佢地番屋企呢.......







多謝婆婆哦
每一次都能夠挺身而出
幫我睇住0個兩隻野
讓我地能夠消消遙遙去拍拖......
再一次多謝你哦......



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!




1 則留言: